2014. november 16., vasárnap

2014.11.13.+2014.11.16.

Sziasztok!

Kicsit megint elmaradtam a bejegyzésekkel, de egyszerűen képtelen vagyok per pill normális emberként működni. :D De igyekszem, hogy ne maradjak le teljesen :)
A héten megint csak kétszer tudtam rendesen időt szánni az edzésre, de olyankor azért megadtam a módját. Remélem, hogy ez már legalább az útnak egy jó elkezdése. De rendesen lelkifurkám van, amiért ilyen lassan haladok, úgyhogy biztos vagyok benne, hogy nem lehet annyira téves az egész :)
Először természetesen már megint a formás popsi volt az álmaimban, úgyhogy előszedtem FittAlak Rita már jól ismert gyakorlatsorát, amit simán fejből is tolok. Méghozzá EZT :) Már minden különösebb probléma nélkül letolom ezt a gyakorlatsort, úgyhogy utána boldogan nyúlok egy kis pluszért. Ami jelen esetben egy újabb youtube videó volt, a már ismert Tone it up! lányok közül Katrinát kísértem el egy kiadós edzésre :)
Ezt ugyan még nem tudom kívülről, de bőven segített, hogy kicsit elfáradjak :) Azt meg kell hagyni, hogy aki még csak aznap kezdi, annak ez a kettő együtt sok lehet, de nekem, aki azért alapjáraton kicsit edzettebb, és aki azért már próbálkozik egy ideje a normális mozgással, ez a kettő volt így elég. 
Igaz, azért a végén hozzácsaptam még egy kis hasizmot is, mert hát na, jönnek a hidegebb idők, az ember teste raktározni próbál, meg felszedni egy kis zsírt, ami nem tetszik, ha lerakódik a hasam alján. Nehogymár ne legyen a testemen egyetlen olyan terület se, amivel elégedett lehetek, na! :D
Úgy tűnik, kezdek beállni arra, hogy egy gyakorlatsort ugyanolyanolyan sorrendbe kétszer tudok megcsinálni anélkül, hogy megunnám. Nos, már csak az a kérdés, hogy mi legyen a következő? :D Amíg még nem tudok beruházni Rita új DVD-jére, addig még mindig vicces lesz összerakni ezeket, de élvezem a kihívást :)
Nos, remélem, sikerült belétek egy kis lelket öntenem! Mindannyiunknak nehéz :) Főleg most, hogy legszívesebben egész nap csak teát iszogatnék egy jó kis könyvvel a kezemben :) De hajrá, keljünk fel a fotelból ma is! Utána azért mindjárt jobban fogjuk érezni magunkat :)

Puszi mindenkinek, Nocy 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése