2015. január 5., hétfő

2015.01.04. Feszes és fitt DVD

Sziasztok!

A tegnapi edzés programját a még tavaly rendelt Feszes és Fitt DVD szolgáltatta. Már nagyon régóta vártam, hogy kipróbáljam, most pedig végre elérkezett az idő :)
Balogh Rita munkájával még tavaly találkoztam először, amikor a facebookon rátaláltam az oldalára. Mindig nagyon hasznos cikkeket tett ki, és gyakran nyúltam az ő által készített edzésprogramokhoz is. Egy korábbi posztomban már olvashattátok is az oldalán talált edzésprogramról írt véleményemet, amit ITT találhattok. Tavaly készítette el első DVD-jét, amit én nagy elánnal karácsonyi ajándéknak meg is rendeltem. Most pedig végre itt volt az ideje, hogy ki is próbáljam. Mivel két intenzív feszesítő programot és egy extra has-popsi edzést rejt, ezért én úgy döntöttem, hogy jól be is osztom magamnak. Tegnap csupán az első szintet csináltam meg, mivel ez egy körülbelül 30 perces blokkot jelent, ami pont elég még nekem. 
De lássuk csak a medvét! Ha megnézzük a DVD tokját, szerintem mindannyian megjegyezzük magunkban, hogy ezaz! Ez egy igazán nőies, csajos borító és hát valljuk be, Rita alakja irigylésre méltó! :) Így hát az ember szívesen veszi kézbe, és nyomja be a
lejátszóba a DVD-t, hogy aztán felkészüljön a kemény edzésre. Az ember már szinte várja, hogy Rita is mindjárt a közepébe csap, aztán pedig pozitív csalódásként éri, hogy nem, végre egy DVD, ahol figyelnek a bemelegítésre! Én magamban szinte ujjongtam, hogy végre valaki, aki erre is gondol. Hiszen szerintem nem sokan mondhatjuk el magunkról, hogy teljesen tudjuk, mi és mennyi elegendő bemelegítésnek. Persze az évek alatt kialakul egy rutin, de amikor valaki teljesen kezdő, szerintem ez teljesen normális.
Ezek után egy egész jó kis edzésben van részünk. Igaz, hogy néha érezhető, hogy ez még Rita első DVD-je, de szerintem kezdésnek ez nagyon-nagyon jó! Imádtam, hogy a zenék élvezhetőek és nagyon jó pörgősek. Imádtam, hogy Rita nem akarja túlkiabálni a zenét, hanem összhangban dolgozik vele, ellentétben a Réka DVD-kkel. Mindezek nagy-nagy pozitívumai.
Ha nagyon kukacos vagyok, akkor talán azt emelném ki hátránynak, hogy az első szinten nagyon sok olyan gyakorlat van, ami a felsőtestre megy, és talán túl kevés is benne a has-popsi részt célzók. Azonban ezt sem lehet ugye így teljesen kijelenteni, hiszen ezért van benne egy extra has-popsi edzésprogram is! 
Amit pedig még külön kiemelnék az az, hogy itt nyújtás is van, kérem szépen! Én a magam részéről nagyon örülök, hogy ez egy olyan komplett, teljes átmozgató edzésprogram, amiben van bemelegítés és nyújtás egyaránt. Ezeket teljes mértékben elegendőnek éreztem hozzá. Úgyhogy összegezve ez egy nagyon jó kis DVD-nek látszik így első blikkre.
Amit viszont kiemelnék, hogy szükség van hozzá egy jó kis kézi súlyra is, úgyhogy az elején készítsétek ki Ti is, hogy ne csak akkor kapjatok észbe, amikor használni kell. Én ugyanis így jártam, de utána még boldogabb voltam, hiszen használhattam az újonnan vásárolt súlyzókészletemet. Erről lesz majd bővebb teszt a blogon, ha már kipróbáltam őket jobban :)
Addig is kezdjetek neki a mai adagnak!
Rita DVD-jét ITT rendelhetitek meg, a facebook oldalát pedig ITT találhatjátok. Jó nézelődést! :)

Ti kipróbáltátok már Rita DVD-jét? Mi a véleményetek róla? 

Puszillak Titeket, Nocy
This entry was posted in

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése