2015. január 29., csütörtök

2015.01.28. HIIT+Feszes és fitt extra edzés

Sziasztok!

Bármennyire is tegnapra volt nálam beütemezve egy edzés, sajnos ez nem jött össze. Mert szégyen nem szégyen, reggel bizony eléggé elaludtam, este pedig ezer meg egy dolgom volt még. Így hát mára maradt az edzés. Nem igazán volt kedvem semmi extrához, így hát úgy voltam vele, hogy a tavalyi kedvenc videómat veszem elő először, ami ugye nem más, mint egy magas intenzitású interval edzés.
Erről a videóról már tavaly leírtam a véleményem, ha kíváncsiak vagytok rá, akkor ITT megtalálhatjátok. Ez azóta sem változott sokat, még mindig szívesen nyúlok ehhez a videóhoz, bár tény, ma még ez sem tudott sokkal jobb hangulatra deríteni, csak néha néha :) De ettől eltekintve még mindig szuper, mert nem sok olyan videó van, amit ennyiszer elővettem ilyen rövid idő alatt. Már lassan ott tartok, hogy kirázom a kisujjamból ezt a gyakorlatot, mindemellett még mindig szuperül átmozgat és megizzaszt, úgyhogy juhéj!
Úgy voltam vele, hogy azért ez egyáltalán nem lesz elég nekem, úgyhogy elővettem a Feszes és fitt DVD-met, hogy majd jól megcsinálom azt a bizonyos extra has-popsi részt. Nos, lássuk is a benyomásokat!
Az a helyzet, hogy egyelőre nem jutottam dűlőre magammal ezzel a résszel kapcsolatban. Ugyanis két eshetőség van: vagy én vagyok ezeken a területeken túl edzett (amit nem igazán hiszek, nézzetek rám, tiszta tunya vagyok), vagy pedig túl kevés ez a tizennéhány perc. Egyáltalán nem izzadtam tovább, holott már előtte megalapoztam hozzá a dolgot. Most viszont ez semmi volt. Nem mondom, hogy egyáltalán nem esett nehezemre ez a gyakorlatsor, mert azért hatékony volt, de hogy nem feszegettem vele a határaim az is biztos. Kicsit csalódott vagyok, hogy az őszintét megvalljam. Én azt hittem, hogy mivel a másik kettő szintnél nem igazán vettük komolyan a problémásabb területeket, akkor majd itt fogjuk. De ha én nem szenvedtem vele, akkor ez bizony tényleg kezdők számára tökéletes gyakorlat. Aki pedig már hosszabb-rövidebb ideje szemezget az edzéssel, az keressem valami durvábbat, vagy pedig ismételje meg a gyakorlatokat még egyszer-kétszer :) Viszont amit továbbra is imádok a DVD-ben, hogy szuperek a zenék! De tényleg! Egyszerűen imádtam hallgatni, így pedig csak a végén esett le, hogy jé, csak ennyi? Túl gyorsan lett vége, így remélem, hogy Rita következő DVD-jén már erre is több hangsúlyt fog fektetni. De egy tuti: nem bántam meg, hogy megvásároltam a DVD-t, többször elő fogom venni, de a kedvencem a 2. szint lett, úgyhogy szerintem azt fogom totálisan széthasználni :)
A bejegyzést sajnos csak ma tudtam kitenni, így nem biztos, hogy a mai is felkerül majd, azért mégse unjatok meg teljesen :)
De ha szeretnétek, hogy kikerüljön, csak szóljatok, és máris megírom Nektek :) (Ja, és készüljetek, egy újabb más típusú bejegyzéssel is készülök! ) :)

Puszillak Titeket, Nocy :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése