2015. január 18., vasárnap

top 10 sorozatom a lazulós napokra

Sziasztok!

Nos, a múltkor leírtam, hogy miként telik nálam egy kikapcsolódással teli nap. Most pedig úgy döntöttem, hogy végigmegyek a listámon, és egy-egy bejegyzésben bemutatom, én pontosan mikkel is kapcsolódom ki. Mivel ma sajnos elmarad a betervezett edzésem, ezért elsőként azt veszem sorra, milyen sorozatok ragadnak el magukkal igazán. 
Előre leszögezem, ez egy lista és nem sorrend. Azt még ha akarnék se tudnék szerintem felállítani! :)

Úgyhogy lássuk és kezdjük a még most is futó sorozatokkal!
1. Pretty Little Liars
Amióta nyáron rátaláltam, azóta egyszerűen fan lettem. Az oké, hogy még mindig nem tudjuk, ki A, de hogy még a ruhák is eszméletlenek! Én úgy gondolom, hogy egy sorozatnál nem csak az a lényeg, hogy mi a téma, hanem az is, hogy hogyan adják el azt. Namármost itt a ruhákkal nem lehet betelni, ha valaki épp inspirációra vágyik, akkor csak nézzen bele néhány részbe, és biztos lehet abban, hogy máris nem lesz problémája a holnapi szettével! Ahogy azzal sem, hogy újabb listát készítsen arról, hogy mire is van még szüksége :)

2. Bones
Na, igen, az egyetlen sorozat, amit képes vagyok magyarul is megnézni! Ez az egyetlen olyan sorozat, ahol úgy éreztem, valóban eltalálták a szinkronhangokat. A sztori pedig mindent visz. Van, aki azt mondja, hogy ez az a tipikus nyomozósorozat, pedig az egyediségét Bones adja, aki mindig meg tud minket lepni. A legjobban azt szeretem benne, hogy mindig van valami új, ami miatt nem tudom megunni. Már évek óta megszállottja vagyok a sorozatnak, ez pedig egyre durvább méreteket ölt!


3. Game of Thrones
Szerintem ez az a sorozat, amit nem kell senkinek sem bemutatnom. Talán ez az elmúlt évek legfelkapottabb sorozata, de méltán. A sztori rendkívül összetett, és ha nem lenne benne ennyi teljesen felesleges meztelenkedés, még én sem tudnék semmi kivetnivalót találni benne. Épp most kezdek bele a könyvekbe is, mert már egyszerűen annyit hallottam az író zsenialitásáról, hogy muszáj én magam is tapasztaljam. Ha még nem láttad, akkor feltétlenül kezdd el, ha pedig már igen, akkor épp itt az ideje, hogy újranézd a kedvenc részeid! :) Te kit látnál szívesen a trónon? :)



4. Amerikan Horror Story
Ezt a sorozatot csak néhány hete kezdtem el nézni, amikor véget ért a Sons of anarchy, hogy betöltsem a keletkezett űrt, de igazi fan lettem. Végig futkorászik a hátamon a hideg, ahogy nézem a részeket, és a legjobb az, hogy szerintem nincs olyan, aki előre meg tudná mondani, hogy mi lesz a vége. Horror fanoknak kötelező, holott ez nem az a megszokott horror elemekkel teletűzdelt sorozat. Téged is meg fog lepni! :)


5. The walking dead
Ha ezek közül még mindig nem találnál számodra megfelelőt, akkor ebbe a sorozatba nyugodtan nézz bele. Ha szereted a zombikat, akkor pedig végképp ez a Neked megfelelő sorozat, mert itt aztán van belőlük elég. Néha még sok is! :) De a sztori, ahogy próbálnak megélni a járkálók mellett, és igyekeznek nem elveszíteni az ép eszüket, az bizony megér egy misét. Az egyik nagy kedvencem, és alig várom, hogy februárban újra elinduljon!

És folytassuk azokkal, amik ugyan már nem futnak, de mindig jó őket újra előszedni :) Itt azért elég erősen szórtam, és igyekeztem az ismertek mellé talán kevésbé ismerteket is keverni, hátha tudok valami újat mutatni Nektek is! :)

1. Gossip Girl
Szerintem nincs olyan nő a világon, akinek be kellene mutatni Serena Wanderwoodsent. Ő az a lány, aki mindent felforgat maga körül, mégis őt irigyli a fél világ. De persze ott van a legjobb barátnője is: Blair, aki szintén a leginkább irigyeltek közé tartozik, és akinek a barátnőjének lenni igazi megtiszteltetés. Szereted az ármánykodást, a szerelmet és a titkokat, de még nem láttad? Ideje belekezdened! :)

2. Sons of Anarchy
Nem az a tipikus lányos sorozat, hanem az, amit az igazán belevalók néznek. Fegyverek, Amerika és néhány motor. Ezeket a szavakat használnám, ha csak 3 szavam lenne arra, hogy leírjam, mit is jelent a SOA. Azonban ez sokkal több ennél. Imádtam minden egyes percét, és szerintem még életemben nem szurkoltam ennyire két szereplőért. És amit még meg merek kockáztatni, hogy még soha nem láttam ennyire reális és élethű sorozatot. Amikor nézed, Te magad is kicsit motorossá válsz, és szinte érzed az ereidben az adrenalin száguldását. Biztos vagyok benne, hogy nem egyszer fogom újranézni.

3. Veronica Mars
Még középiskolás voltam, amikor ezt a sorozatot vetítették, de én minden egyes epizódját imádtam. Azóta még háromszor toltam végig ezt a sorozatot, de mindig ugyanúgy tudtam szorítani Veronicának. Tényleg nagy kedvencem volt, és egy kicsit én magam is nyomozóvá akartam válni, amikor végignéztem. Aztán persze meggondoltam magam, de még mindig imádom. Tavaly filmet is készítettek belőle, viszont azt sajnáltam, hogy a sorozat végén függőben maradt szálakat nem zárták le, és sok minden megválaszolatlanul maradt. Ennek ellenére a film sem volt rossz, de nem azt kaptam, amit vártam.


4. Maffiózók
Ezzel a sorozattal kapcsolatban nagyon sokat gondolkodtam, hogy beletegyem-e a listámba. Végül úgy döntöttem, hogy mindenképp itt van a helye. Igaz, hogy a lezárása valami eszméletlenül fura és megmagyarázhatatlan, mégis talán a legjobban ez illett hozzá. Viszont a sztori annyira valóságos, annyira izgalmas (még akkor is, ha néha azt érezzük, hogy húzzák, mint a rétestésztát), hogy egyszerűen odaszegez a kanapéhoz. Engem legalábbis teljesen odaragasztott. A Soprano család nem hétköznapi, annyi szent! De nem is azért szeretjük őket :D


5. Merlin
A végére az egyik legkedvencebb sorozatomat tettem, ugyanis egyszerűen imádtam! Annyira sajnáltam, amikor vége lett, hogy napokig csak tengtem-lengtem. Egyszerűen nem tudtam magam hová tenni. A sorozat valami eszméletlen jó, a maga varázslattal teli világával egyetemben. A leginkább az tetszett benne, hogy a sorozatot nem nyújtották tovább, mint ami szükséges lett volna. Szerintem a készítők teljesen jól eltalálták azt a pontot, hogy a csúcson tudják abbahagyni. A karakterek sokrétűek és a színészi játék előtt le a kalappal! Merlint pedig a maga visszafogottsága és néha esetlensége tette különlegessé.

Nos, ez lett volna az én top 10 sorozatom. Remélem, Nektek is tetszett, és hogy tudtam Nektek is mutatni valami újat. Nektek mik a kedvenc sorozataitok? :)

Puszillak Titeket, Nocy :) 
This entry was posted in

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése