2015. január 14., szerda

My lazy day :)

Sziasztok!

Úgy éreztem, hogy itt az ideje annak, hogy leírjam, nálam hogy néz ki egy lazítós nap, ugyanis most épp eléggé sok ilyenhez van szerencsém és szerintem egy ilyet minden hónapban be kell illeszteni a szürke hétköznapok elviselése érdekében :)
Ilyenkor sokáig alszom, legalább fél 9-ig, és nem csinálok semmi megerőltető dolgot.
Ezeket a napokat szeretem úgy kezdeni, hogy rendet teszek magam körül. Persze csak azután, hogy megittam egy nagy bögre teát vagy kakaót, miközben az interneten nézelődök vagy épp a kedvenc sorozatom új részét nézem meg. Nálam nagyon jól jön, hogy ilyenkor rendet teszek magam körül, ugyanis rendszerint elég nagy a kupi a szobámban. Ennek oka az, hogy ezt meg azt meg amazt a ruhát is elől hagyom, mert hogy azt majd holnap felhúzom (vagy tegnap volt rajtam, de ma már nem volt hozzá hangulatom), illetve állandóan elöl van egy vagy két könyv, újság, egyetemi papírok, amiket le kell adni, vagy csak azért, hogy majd elolvassam... Szóval ilyenkor ezeket mindig szépen elrendezem, és átszortírozom. Anyukám pedig rendszerint ilyenkor szokott bejönni és meglepődni, hogy én mit is csinálok. :)
Ezeken a napokon mindig a hatalmas, meleg és természetesen puha egyetemi pulcsimban flangálok a legmelegebb zoknimat felhúzva (legalábbis télen, ősszel és tavasszal). A világ egyik legjobb dolga, hogy ezt kitalálták, nálunk ugyanis (PTE) nagyon jó minőségűek ezek a pulcsik, már kettőre szert is tettem a nagy rajongásomban :D A zoknikról pedig inkább ne is beszéljünk... Nálam állandó kérés anyukám felé, hogy ugye karácsonyra vagy mikulásra kapok majd újabb meleg zoknikat? Természetesen erre mindig igen a válasz, vagy csak egy somolygás :D
Egyébként nagyon érdekes, de ilyenkor általában annyira bele jövök a rend rakásba, hogy azon nyomban fel is szoktam porszívózni és fel is szoktam mosni, mert annak olyan jó illata van, hogy csak na. Ezek után pedig már tényleg csak relaxálok. Meggyújtok egy-két illatgyertyát, beauty blogokat olvasgatok, kommentelek, behozom a lemaradásom, ha hét közben nem volt időm megnézni egy-két videót, és természetesen ide is írok bejegyzéseket, amik nem azzal kapcsolatosak, hogy aznap épp mit és hogy sportoltam. 
Ezeken a napokon szoktam még eszeveszett sorozatozásokat és filmezéseket is tartani, illetve ilyenkor szoktam elővenni a kedvenc vagy épp legújabb könyveimet is. Illetve ha épp ahhoz támad kedvem, akkor az interneten olvasok amatőr írók tollából született írásokat. :) Meglepődnétek, hogy mennyi tehetséges ember él Magyarországon! 
Általában ennyivel nem szoktam beérni, és ilyenkor mindenféle nőcis dologgal is elszórakozom. Ilyenkor biztosan új karmokkal zárom a napot, és tuti, hogy kipróbálok egy új hajpakolást vagy bőrradírt is, amit valakitől ellestem, vagy amit esetleg mintába kaptam. Ilyenkor szoktam kipróbálni a videókból ellesett sminkeket is, hogy tutira jól mutassanak, amikor élesben akarom bevetni őket (de általában ez pont fordítva szokott elsülni, ilyenkor jól néz ki és jól is sikerül, amikor meg kéne, akkor mindenhogy sikerül, csak olyan jól nem, mint előtte :D). Nyugtassatok meg, hogy ez nálatok is így működik! :) 
A legújabb szórakozásom ezeken a napokon, hogy listákat írok arról, hogy mit szeretnék még beszerezni majd a következő néhány hónapban vagy évben. Igen, ilyen is van :D Ha esetleg lesz erre igény, akkor ebből is írok majd bejegyzést. :)
Ezeket a napokat nem mindig zárom sportolással, van, amikor ezt kifejezetten igényli a szervezetem, de van olyan, amikor inkább megiszok még egy teát, vagy egy cappucinót, de meg nem mozdulnék. Szerintem ezek a napok is beleférnek, de persze azért általában boldogabban zárom ezt a napot, ha a sportra is szenteltem időt.

A végére pedig egy összefoglaló az én top 5+1 tippemmel az én idő eltöltésére!
1. Nézz egy jó filmet vagy sorozatot!
2. Olvass el egy jó könyvet vagy vedd elő a kedvenc újságodat!
3. Végy egy forró fürdőt!
4. Csinosítsd ki magad egy új lakkal, arcpakolással vagy mindkettővel!
5. Olvass beauty blogokat!
+1 Sportolj! (természetesen :) )

Ti miket csináltok ilyenkor? Mi kapcsol ki Titeket a leginkább? :) A legfontosabb: odafigyeltek arra, hogy magatokra is szakítsatok időt? Ne feledjétek, ez nagyon fontos! Csak így lehetünk igazán boldogok és kiegyensúlyozottak, ha önmagunkkal is elég időt töltünk, és nem mindig másokat helyezünk előtérbe.
Remélem, én is ötleteket adtam ahhoz, hogy mit próbáljatok ki legközelebb! :)

Puszillak Titeket, Nocy :)
This entry was posted in

2 megjegyzés:

  1. Én a hétköznapokban is le szoktam csípni egy kis időt, hogy csak olyat csináljak, ami kikapcsol. Egyik nap arcpakolás, másik nap körömlakkozás, stb. De természetesen én is jobban kedvelem, ha van egy egész napom a pihenésre. Általában ilyenkor készülnek nálam a bejegyzések, vagy csak azokhoz a fotók, leülök olvasni egy finom lattéval vagy csak nézek egy jó filmet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, persze, azért a legjobb az lenne, ha minden nap lenne egy kis lazulás és kikapcsolódás, csak ez tényleg nem mindig jön össze. Van, amikor egy nyugis vacsora is pont elég, van, amikor ez már kevés :) Latte, hmmm :))

      Törlés