2015. január 20., kedd

2015.01.20.Tone it up és Victoria's Secret series

Sziasztok!

Ma úgy jött ki a lépés, hogy barátomnál kellett aerobikoznom, és mivel sajnos Rita DVD-jét otthon hagytam, ezért ismét a netet hívtam segítségül illetve barátomat. Megkértem, hogy válogasson össze nekem néhány videót a sok-sok becsillagozott terv közül, és így állt össze a mai aerobikom adagja. Igaz, megkértem, hogy ma ügyeljen, ugyanis a csuklóm kicsit rendetlenkedett az elmúlt pár napban. Azonban sajnos így sem tudtam minden egyes gyakorlatot teljes mértékben megcsinálni, mert nem igazán bírta a jobb csuklóm a megerőltetést. 
Az első két videó új lesz, eddig még nem szerepelt a blogon, viszont az utolsó már igen, úgyhogy azt ismerősként köszönthetik majd azok, akik emlékeznek rá :)
Elsőként ezt a videót vettem górcső alá. Hát meg kell mondanom, hogy bármennyire is szeretem a lányok aerobik videóit, ez nem tartozott a kedvenceim közé. Látszik, hogy még nagyon korai stádiumból van ez a videó, nincs rendesen kidolgozva, elkapkodott és bizony egy-két helyen teljesíthetetlen is volt számomra. Nincs alatta szöveg és ez engem nagyon zavart. Ahogy az is, hogy nem volt időm helyet változtatni az egyes gyakorlatok között. Egy biztos: ez a videó most már kikerült a listámból, ugyanis többször már nem szeretném megcsinálni. Nem igazán kedveltem meg. Úgyhogy viszlát Sunset Workout! :D
A második videónek ezt választotta a barátom, ami sajnos az előző sorsára jutott szintén, ugyanis valahogy nem nőtt a szívemhez szintén. Ismét azt éreztem, mint az előző videóban, hogy még nem elég kiforrott és hogy túlságosan el van kapkodva. Nem éreztem azt, amit a mostani videóiknál: hogy én ezt szívesen csinálom és hogy még sokszor elő szeretném venni. Így hát ez a videó sem volt számomra az igazi, és most bizony szépen kikerül majd a listámról :)
Az utolsó gyakorlatsor már nem ismeretlen a számotokra, ahogy azt már írtam korábban. Nagyon szeretem ezt a videót, merthogy 1: ott van Alfie :D 2: nagyon csípem a csaj zoknijait 3: a gyakorlatok megdolgoztatnak, de a második körben már rövidebb idei kell kitartani, mint az elsőben. Korábban már írtam erről a gyakorlatról, úgyhogy most nem szeretnék erről hosszadalmasan írni. Legyen elég annyi, hogy ez szuper zárás volt, úgyhogy a barátom a végére kiengesztelt az első két kicsit félresikerült gyakorlat mellett. :)
Mit szóltok a mai felhozatalhoz? Ti mit edzettetek ma? És egy utolsó kérdés: Mit szóltok az újfajta bejegyzésekhez? Tetszenek? Folytassam még a sort? :)

Puszillak Titeket: Nocy :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése