2015. január 15., csütörtök

2015.01.15. Fitball labda és mégsem :)

Sziasztok!

Ismét itt vagyok, most már a mai edzésemen túl. Meg kell mondjam, hogy a múltkorin felbuzdulva most egyre több olyan gyakorlatsort keresek, ami remekül átmozgatja és megdolgozza a felsőtestemet. Múltkor ugyanis rájöttem, hogy amit eddig oda csináltam, az nem volt túl sok. Úgyhogy igyekszem erre is nagyobb hangsúlyt fektetni a jövőben. :)
Mivel még mindig spórolok Rita DVD-jével (de most már csak szombatig), ezért ismét a Tone it up lányok segítségét hívtam a tornához. Most már szerintem rendesen függő lettem, de ez annak a jó tulajdonságuknak is köszönhető, hogy nagyon változatos edzéstervekkel rukkolnak elő. Mivel most kedvem volt a fitball labdánkat is hasznosítani (ha már van itthon), ezért egy olyat kerestem, ahol az is helyet kap. De akinek nincs otthon ilyen, az se keseredjen el, mindegyik gyakorlatot lehet a padlón is végezni, illetve kis átalakítással teljesen ugyanazt a hatást lehet elérni. Illetve nem is kell sok gyakorlatnál használni :)
Először a következő videóval kezdtem:
Meg kell mondjam, azért ez jól lefárasztott. Nem mondom, hogy megizzadtam, mert nem, de marhára kellett a kitartás egyes gyakorlatoknál, hogy ne adjam fel és ne hagyjam abba. De utána arra gondoltam, hogy ha képes vagyok rá, és egyszer sem állok meg, akkor ezzel Titeket is motivállak arra, hogy Ti is hasonlóan kitartsatok. Úgyhogy egyszerre motiváltuk egymást, én pedig elmondhatom, hogy megcsináltam! :) Nagyon jó érzés, hogy sikerült, holott már a legelső gyakorlatnál kivoltam :D Mondtam, hogy nagyon gyér izomzatom van, de azért azt én sem gondoltam, hogy ennyire. Pedig egy mindössze fél kilós súlyzó volt a kezemen! 
A másik gyakorlatnál szintén a felsőtestre dolgoztam, holott eredetileg másra akartam, de amikor elkezdtem, már nem akartam változtatni ezen.
Ez egy nagyon jó kis gyakorlatsor volt szintén, és marhára el is fáradtam a végére. Nagyon nagy akarerőre volt szükségem ahhoz, hogy végigcsináljam. Illetve hogy majdnem végigcsináljam. Ugyanis én ezt az utolsó gyakorlatot képtelen vagyok megcsinálni. Nem tudom, hogy mit csinálok rosszul vagy hogy csak szimplán ennyire gáz vagyok, vagy hogy esetleg csak a csaj ilyen kemény, de én ezt nem. Ezt egyszerűen nem. Nem tudom... Ha erre tudtok valamit, hogy mivel lehetne rágyúrni, hogy sikerüljön, akkor írjátok már le legyetek kedvesek. Én már nem tudom, mit lehetne még. Remélem, hogy ezen javítani tudok majd az elkövetkezendő időben és egy év múlva ilyenkor már képes leszek erre a most még lehetetlennek tűnő gyakorlatra is:)
Ti hogy álltok az edzéssel? Mit mozogtatok ma? :)

Puszillak Titeket, Nocy :)

1 megjegyzés: