2015. január 7., szerda

2015.01.06. Rubint Réka 2009

Sziasztok!

Először is szeretném köszönteni az új olvasókat és szeretném megköszönni Ritának, hogy a  a DVD-jéről írt posztomat kitette az oldalára! Nagyon meglepett, és egyszerűen nem tudom leírni, hogy mennyire jó érzés volt az oldalán látni a nevem. :) Nagyon boldog vagyok, úgy érzem, hatalmas löketet kaptam most, úgyhogy további ötleteim is lettek a bloggal kapcsolatban. Remélem, hogy ezek legalább annyira tetszeni fognak, mint a mostani bejegyzések! :) Ha pedig tetszik a blog, ne felejtsetek el feliratkozni követőnek és lájkolni a facebbok oldalamat, aminek a linkjét az oldalsávban találhatjátok :)
A tegnapi adagnak igen érdekes története van. Ugyanis mint ahogy azt már az előző posztban említettem, be akarom osztani Rita DVD-jét, úgyhogy a következő szintet jövő hétre tartogatom. :) Így hát ma szépen bekészítettem néhány videót, azonban edzés előtt még felnéztem gyorsan a blogra is. Aztán az egyik kedves olvasóm eszembe juttatta a 2009-es Rubint Réka tornát, így hát kedvet kaptam ahhoz, és azt csináltam meg. :) Hogy pontos legyek a comb részt csináltam meg, ami egy "laza" 20 perces blokkot jelent. Ez a blokk nekem nagy kedvencem, mivel elég jól lefáraszt és leizzaszt. Az pedig szintén nem mellékes, hogy így legalább felavathattam az új lábsúlyomat is :) Meg kell hogy mondjam, szuperül vette az első akadályt, úgyhogy én ezt örömmel vettem.
A videó szerintem így tökéletes egy edzéshez, persze csak akkor, ha a szokásos problémáimat nem nézzük a Réka tornáknál, méghozzá a túl harsány hangokat és túl halk zenét. 
Ezek után úgy éreztem, egy hosszabb nyújtásra van szükségem, úgyhogy a már múltkor bemutatott gyakorlatsorhoz nyúltam, és milyen jól tettem! :) Sokkal jobban éreztem magam utána, hiszen mint ahogy azt már említettem, mostanában úgy érzem, hogy túl merev vagyok. Azt hiszem, ideje lenne egy kis jógát is beiktatni... :)
No, ez lett volna a tegnapi edzésem, ma pedig pihenőnapot tartottam. Ti mit edzettetek tegnap vagy ma? :) 

Puszillak Titeket, Nocy

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése