2015. január 30., péntek

2015.01.30

Sziasztook!

Ma marha jó kedvem van, ugyanis épp most fejeztem be a mai aerobik adagomat. Mit ne mondjak, ez aztán a tökéletes edzés mára! Én úgy elfáradtam, hogy csak na, úgyhogy bátran ajánlom ezt az összeállítást Nektek is! (csak úgy folyik rólam a víz! :D)
Lássuk is, hogy mivel kezdtem ma :)
Igen, igen, megint egy Victoria's Secret workout, de hát na, egyszerűen nem bírok magammal. Ma ugyanis végre megnéztem a 2014-es show második felét, amit már régóta szerettem volna, és így megjött a kedvem az ilyen edzésekhez is. Azt kell tudni erről a videóról, hogy köredzés van benne, de nincs sok ismétlés, sokkal inkább sokáig kell kitartani. Meg kell mondjam, hogy a hölgy a videóban eszméletlen szimpatikus, és látszik rajta, hogy nem csak úgy mondja, hanem komolyan is gondolja, amikor azt mondja, hogy fáj neki is :D És meg kell hogy mondjam, nekem is fájt! Méghozzá nem is kicsit. A videó felénél már izzadtam, és amikor másodszor is a békás gyakorlat volt, akkor kis híján feladtam, mert azt hittem, menten felgyullad a lábam :D (majd rájöttök, hogy miről beszélek, ha megnézitek ezt a videót) De tényleg, ez nekem marhára bejött, az biztos, hogy sokszor fogom még elővenni ezt, mert nagyon hatásosnak érzem.

Azonban ennyi természetesen nem volt elég, úgyhogy előszedtem még egy videót a kedvenceim közül, méghozzá a Tone it up lányoktól, a Bikini Seriesből :)
Ez még egy régebbi videójuk, de nekem nagyon bejött :) És vééégre! Itt jöttem rá, hogy nem is vagyok olyan béna, amiért az egyik gyakorlatot az előző videóból fele olyan jól nem tudtam megcsinálni, mint a trénerem :D De nem baj, kitartottam, csak ne lett volna ez is ilyen marhára nehéz. Nem tudom, hogy most csak én vagyok nyeszlettebb, vagy maga a mai adag volt kiadósabb, de hogy marha jó volt, annyi szent! 

Próbáljátok ki Ti is, mert nem fogtok csalódni, a felkötni valót pedig kössétek fel, mert le fogtok fáradni rendesen :) De sokkal jobb lesz utána. Engem legalábbis egy olyan boldogsághullám szállt meg, hogy azt még körülírni sem tudom. Szuper volt! :)
Ti mit sportoltatok ma? :) Jöhet a hétvégére egy más típusú bejegyzés? Vagy maradjak az edzésnél? :) A válaszokat várom itt illetve a facebook oldalon!

Puszillak Titeket, Nocy :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése