2015. január 12., hétfő

Kettlebell nélkül is megy!

Sziasztok!

Hazaértem a kikapcsolódós hétvégéből, így szinte már égetett a vágy, hogy edzek egy kiadósat. Mivel a múltkor rájöttem, hogy milyen szánalmasan kevés az izom a felsőtestemen, ezért egy olyan gyakorlatsort kerestem, ami megfelelően átmozgatja és megdolgoztatja azt is. És azt hiszem, nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy megtaláltam!  Meg kell hogy mondjam, kellemesen elfáradtam az elmúlt 35 percben az edzésem alatt. 
A gyakorlatot a Tone it up lányok állították össze, és bár nem egy ugrálós-mozgalmas gyakorlatsorról van szó, mégis megizzasztja az ember lányát. Kellemesen összhangba hoz a gyakorlat magaddal, hiszen minden apróságra figyelve kell végezni a feladatokat, sokszor lassabban, mint azt az ember gondolná vagy eredetileg akarná. Ebben van talán a varázsa, hogy úgy mondjam :)
A videóban kettlebellt használnak, azonban mivel az nekem nincs itthon, ezért én egy sima kézi súlyzóval helyettesítettem, amit a még múltkor vásárolt szettben találtam. Mivel ez egy lassabb edzés, ezért most az 1 kilós változatot választottam. No, de lássuk is, hogy melyik videóról van pontosan szó!
A videó előtt azért érdemes kicsit bemelegíteni, hogy nehogy valami probléma történjen az otthoni edzés során, de ezt leszámítva szerintem egy nagyon jó, egész testet átmozgató videóról beszélhetünk. Nálam a 24. percnél jött el a holtpont, amikor azt mondtam, hogy kész, én most mindjárt abbahagyom, mert már el sem hiszem, hogy még mindig van tovább. De szerencsémre a kitartásom még megmaradt pont addig, amíg gyakorlatot nem váltottunk, így pedig sikerült átlendülni és csinálni tovább. Megmondom az őszintét, továbbra is akkor van problémám, amikor plankben kell tartani magunkat, ugyanis a csuklóm valamiért eszméletlenül fáj ilyenkor. De egyszerűen nem tudok rájönni, mi lehet a probléma. Ha valakinek van erre valami ötlete, feltétlen írja meg nekem! :)
Egyébként utána már kellemes végig a gyakorlat, és a végén teljesen kielégítő nyújtást is találhatunk, ami meglepő, hiszen ezekben a videókban ritka az ilyen. Ha valakinek azonban ennyi nem elég, csinálhat nyugodtan többet is, de nekem most pont elég volt.
Hogy telt a rövid hétvégétek? És ami még fontosabb: hogy bírtátok a hétfőt? :)

Puszillak Titeket, Nocy :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése