2015. január 3., szombat

2015.01.03.

Sziasztok!

Nálam az újév első edzése nem volt hagyományos :) Ugyanis mostanában egyre inkább azt éreztem, hogy mindenem merevebb mint korábban, éppen ezért ma az edzésemet egy kiadós nyújtással helyettesítettem. Persze ebben az is közrejátszott, hogy egyáltalán nem volt kedvem ma az izzadáshoz, de legalább felkeltem az ágyból, úgyhogy a lelkiismeretemet is helyre raktam :)
Először egy videóval kezdtem, naná, hogy a Tone it up lányok egyik videójával :)
Nagyon szeretem ebben a videóban, hogy olyan kiegyensúlyozott, de a szó legjobb értelmében. Végig szép lassan, nyugodtan végezhetjük a gyakorlatokat, és természetesen fokozatot is választhatunk, hogy melyik számunkra a megfelelő. Jómagam általában a nehezebb verziót választom, mivel egész nyúlékony vagyok, így ezeket én szíves örömest vettem :) Erre pedig nagyon jól ráépíthető egy másik videójuk, méghozzá ez:
Nekem mind a kettő nagyon jól bevált, és így, egymás után szinte éreztem, hogy az izmaim kicsit megnyúlnak és végre nem ott tartok, hogy már alig bírom kinyújtani a lábam egyenesbe. Na, jó, egy kicsit túloztam most, de akkor is :) Szerintem a zene is teli találat alatta, úgyhogy érdemes belekezdeni. Nem mellesleg szerintem egy otthoni edzés után bármikor bármelyiket bevethetitek! :)
Számomra ez a 20 perc kikapcsolódás igazi töltődés volt így a nap végén, úgyhogy most már elégedetten alhatok, holnap pedig egy újabb nap vár, amikor egy új edzés is vár! Hogy mi? Gyertek vissza holnap is, és megtudjátok! :)

Ti milyen nyújtó gyakorlatokat használtok? Egyáltalán: szoktatok nyújtani? 

Puszillak Titeket, Nocy :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése