2014. december 30., kedd

2014.12.30 - Újra itt :))

Sziasztok!

Végre-végre újra edzettem! Nem mintha ilyen egyszerű lett volna magam rávenni a tornára, de ettől függetlenül az örömöm a végére tényleg kialakult (de ezért jól meg is kellett szenvedni). Meg kell mondanom, hogy ennyi kihagyás után, (még akkor is, ha ez rajtam kívülálló okokból történt) nagyon nehéz visszarázódni az edzéshez. De szerencsére motivált egész nap, hogy öcsémmel dumáltunk arról, hogy mi lenne, ha végre meglátogatnék egy edzőtermet is (én persze teljes mellszélességgel tiltakoztam a dolog ellen, ami őt nem igazán zavarja amúgy, úgyanúgy tömi vele a fejem :D). Meg aztán megjegyezte, hogy egyszer ki kellene próbálni a protein palacsintát, illetve megkért, hogy csináljak neki egy shake-et (ő nem régiben kezdett el komolyabban edzeni, és most igencsak belevetette magát a táplálékkiegészítők világába), aztán amikor elment az edzőterembe, én pedig magamra maradtam, akkor úgy döntöttem, hogy ha ő elmegy a hóesésben is edzeni, akkor igenis nekem is rá kell vennem magam. Most már szerencsére néhány napja jobban vagyok úgyhogy neki is mertem kezdeni.
Először mi mással is kezdhettem volna, mint a jól bevált, általam az év legjobb edzős videójának titulált tornával! Az erről készített bejegyzésemet ITT találjátok, úgyhogy ezt nem is szeretném bővebben kifejteni. Csupán néhány mondatban szeretném jelezni, hogy továbbra imádom ezt a workoutot!! Egyszerűen mindent visz, és egyszer csak azon kapom magam, hogy jókat mosolygok magamban és azt sem tudom, hogy miért. Egyszerűen a lányok mindig a legjobbat hozzák ki belőlem. Úgyhogy a jókedvem egészen a végéig ki is tartott megint, bár azt megjegyezném, hogy a mosoly időközben eltűnt, amikor kifárasztottak a jó kis gyakorlatokkal.
Azonban nem akartam túlzásba vinni így a mondhatni újrakezdés napján, úgyhogy második videónak egy kicsit lightosabbat választottam. Ez a videó lenne az: 
Azt viszont szeretném megjegyezni, hogy a videóban Katrina egy ilyen bigyuszt használ, amire fel kell lépni, de olyanom nekem sincs. Így mivel nincs lehetetlen csak telhetetlen, én azt találtam ki, hogy a gyakorlatot simán lehet csinálni anélkül is, viszont arra figyeljetek oda, hogy magasra emeljétek a térdetek, amikor a lépést szimuláljátok! :) Így a gyakorlat sem vész el teljesen. Én a súlyokat most nem használtam, mivel teljesen kiment a fejemből, hogy elő kellene keresni (ugyanis szőrén szálán eltűnt, csak tudnám hogy hová), úgyhogy anélkül csináltam. Így is teljesen megvalósítható jelentem :) Az igaz, hogy nem ez a legmozgalmasabb videó, de meg kell mondjam, hogy a kettő együtt engem így is teljesen lefárasztott, úgyhogy most veszek jó meleg zuhanyt, aztán bevágódom az ágyba :D
Ti hogy haladtok? Ki mit sportolt így a két ünnep között? :) 

Puszillak Titeket, Nocy :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése