2014. december 22., hétfő

2014.12.22.

Kedves mindenki! 

Sajnos nem tudok jó hírrel érkezni, ugyanis lebetegedtem, így az elmúlt jópár napban az ágyat nyomtam, és nem tudtam edzeni. Sajnos a problémám is újra előjött, illetve egy jó kis vírust is elkaptam, úgyhogy az edzések elmaradtak, bármennyire is próbáltam mihamarabb nekilátni a kitervelt programomnak. Viszont arra jó ez a néhány nap, hogy elgondolkozzak a blogon, és hogy miként lehetne ezt még továbbvinni. Úgyhogy úgy döntöttem, újévkor új programok is érkeznek, és bővíteni fogom a blogot. Ezekről majd akkor rántom le a leplet, de annyi biztos, hogy tetszeni fog Nektek is! :) Remélem, hogy az új törekvéseim idővel majd Nektek is erőt adnak ahhoz, hogy írjatok Nekem. :) Addig is pedig mindenkinek kellemes karácsonyi készülődést kívánok, remélem, már Nektek is csak a végső hajrá van vissza ;) Én pedig igyekszem mihamarabb meggyógyulni, hogy újabb edzéstervekkel és véleményekkel bátorítsalak Titeket!

Puszillak Titeket, Nocy
This entry was posted in

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése