2016. június 10., péntek

CC Ceutical CC krém

Még egy Pixiboxban jutottam hozzá ehhez a CC krémhez, és meg kell valljam őszintén: én addig a pontig hozzá sem szagoltam a különböző BB krémekhez sem, nem hogy a CC-khez. Nem igazán éreztem szükségesnek, valahogy nem voltam nagy alapozó rajongó sem, így hát ezekkel sem kötöttem igazán mély barátságot. Aztán ha már így hozzám került, akkor gondoltam, kipróbálom. Először nem igazán vett le a lábamról a termék, így el is raktam pihenni. Aztán megérkezett a jó idő, és gondoltam, teszek egy újabb próbát vele, ha már itt van, ha pedig nem tetszik, akkor itt az ideje, hogy továbbadjam valakinek. Aztán láss csodát, nem is értettem, hogy korábban miért tettem én ezt félre... :D
 
Sokat gondolkodtam azon, hogy vajon miért is szerettem meg ennyire, aztán végül arra jutottam, hogy ez több komponensű. Az első és nagy-nagy előnye, hogy nem szükséges alá különösebb arcápolót kennünk, anélkül is nagyon jól hidratálja a bőrünket - legalábbis az én bőröm egyáltalán nem szárad ki a használata alatt, így elhagyhatom a reggeli arckrémezést, ami meg kell mondjam, hogy rohanós hétköznapokon nagy könnyebbség :) Meg úgy amúgy is, nem vagyok az a nagy arckrém rajongó, esténként szeretem használni, mert jó levezetője a napnak, de valahogy reggel az ilyesmik nem kedvenceim. Így hát kettő az egyben :)
A másik nagy-nagy előnye a terméknek és ami miatt úgy gondolom, hogy nagy kedvencem lett, hogy elég jó a fedése. Akinek csak apróbb bőrhibái vannak vagy épp csak arra van szüksége, hogy az arcbőrét egységessé tegye a krém, annak ez tökéletes választás lehet. Nekem pontosan ilyen a bőröm: nincs tele pattanásokkal és szerencsére csak apróbb egyenetlenségek vannak rajta, amihez viszont ez bőven elég - főleg így a jó idő beköszöntével, amikor végképp nem szeretném a bőrömet leterhelni mindenféle kencékkel :)

Nagyon könnyed állaga van ennek a terméknek, eszméletlen jó érzés viselni a bőrön. Egyszerűen eloszlatható az arcon, és nincs szükség belőle olyan sokra sem, hogy szép legyen az arcbőrünk. Nagy mákom van, ugyanis pont olyan színű, ami nekem nyárra ideális, ugyanis ilyen színre szokott lebarnulni az arcom :) Szóval nálam totálisan betalált ez a termék, és nem is tudom, hogy először miért tettem félre... Na, mindegy, a lényeg, hogy most megtaláltam, és így a nyárra megvan a tökéletes CC krémem. És hát az sem mellőzendő, hogy most már talán akkor nem leszek ezekkel a termékekkel sem olyan elutasító, talán magamtól is ránézek majd egyre/kettőre (már ha sikerül elszakadnom a rúzsmániámtól, ami komolyan kezd egyre nagyobb mértékűvé válni...). 


Ti próbáltátok már ezt a terméket? Úgy általánosságban hogy álltok a CC krémekkel? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése