2014. október 31., péntek

2014.10.30. A harmadik edzés

Sziasztok!


Nem viszem túlzásba a bejegyzés címének elnevezését, így lehet szerintem a legjobban lekövetni a dolgokat majd később. Olyan nagy változásokat úgysem tudok kieszközölni a bejegyzés címek között  1. edzés, 2. edzés, újabb edzés...:D Most mit cicomázzam, nem?

No, de nem fecsegek itt jobbra balra, hanem vágjunk bele a lecsóba! Tegnap teljesen ugyanazt az edzés csináltam teljesen, mint legutóbb, ezt ITT olvashatjátok el :) Valahogy megtetszett ez a Victoria's Secretes dolog, úgyhogy na. Továbbra is úgy vagyok vele, hogy ami az angyaloknak jó, az nekem is az lesz! :) Most már jobban bírtam az edzést, nem mintha olyan hú de rég óta csinálnám... De ettől függetlenül jó volt, és élveztem, úgyhogy ez a lényeg. Bár valószínűleg legközelebb valami más lesz terítéken, mert kezdem ezt a kettőt unni, merthogy nincs semmi új benne. No, de majd holnap! Már ki is néztem előre, hogy miket akarok megcsinálni. Mondjuk ez nálam azért annyira nem ász dolog, mert úgyis abban a pillanatban hajlok el a végleges felé csak, amikor majd ténylegesen nekiállok. Mivel tegnap barátomnál voltam este, így súly sem volt nálam, de aki keres, az talál. Én pedig találtam két üres félliteres üveget, ami megtöltve vízzel ugyanazt a funkciót tudja betölteni, mint egy kézi súlyzó - jelen esetben azt, hogy fogjam a kezemben, és azzal csináljam a kitöréseket meg hasonlók :D
És hogy mi a helyzet önmagammal? Kezdek belejönni a tükörbe mosolygásba, és egyre jobban igyekszem bekattintani a fogaskerekeket a helyükre. Nem mondom, hogy ez egy nagyon könnyű dolog, mert nem az, de talán rájövök időközben, hogyan tudnék mindenre időt szánni. Az a baj, hogy most csalok, mivel nem kell órákra járnom és a szakdolgozatot is leadtam már. Jövő héten nyelvvizsgázom, így arra elég sokat tanulok, de azért valljuk be, ez azért nem olyan nagy teljesítmény. Lassan ott tartok, hogy ha kiesik a német, akkor mit fogok csinálni? Unatkozni? (jó, ezt biztosan nem, de azért végtelen mennyiségű takarítani való sincs itthon...) 
No, ez majd csak a jövő zenéje lesz, úgyhogy egyelőre élvezem, hogy van időm mindenre, amit csak szeretnék. Épp a kedvenc könyveimet olvasom újra, és furcsa érzés, hogy ismét magam mögött hagyhatok egy hetet, amikor két könyvet elolvastam már... Nem is tudom, mikor volt ilyen utoljára. Így most boldog vagyok, és ebben élem ki önmagam. Izgatott vagyok ettől az érzéstől nagyon!
Várlak vissza máskor is, kedves Olvasó, ha pedig úgy érzed, van mondanivalód számomra, akkor ne fogd vissza magad, és használd a komment funkciót :)

Puszillak Titeket, Nocy

Ui.: Azért valljuk be, jó dolguk van a VS modelleknek, ilyen cuccokban jó hogy szívesebben edz az ember lánya, nemde?!

1 megjegyzés:

  1. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Helló I'am Chris Franciaországból !!
    Van egy csodálatos blog, amely úgy gondolom, hogy bejegyzett International Dictionary Blog. Ön képviseli a Country
    Kérjük, látogasson el az alábbi linkre, és hogyan a blog neve
    Blog URL
    Operatív lízing Of Your Country Melyben Hogyan Session bővül a Country List
    A jobb oldalon, a "zöld lista", meg fogja találni az összes országok és ha rákattint őket, meg fogja találni a nevét, blogok ebből az országból.
    Rendkívül fontos, hogy kövesse a blogot, hogy érvényesítse a registration.Thank szíves megértésüket
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    boldog blog
    ****************

    VálaszTörlés