2015. október 4., vasárnap

Glamour napok kívánságlista

Nem sokára újra itt vannak a Glamour napok, én pedig épp ezért úgy döntöttem, hogy írok magamnak egy listát, hogy mire is van feltétlen szükségem, és hogy miket szeretnék beszerezni a kedvezmények kihasználásával :) Aztán úgy voltam vele, hogy ha már magamnak úgyis megírom, akkor miért ne oszthatnám meg veletek is?!

Astor 50% - DM, Rossmann, Müller 
Ez egy olyan kupon, amit biztosan ki fogok használni, hiszen imádom az Astor rúzsokat, ahogy a körömlakkokat is. Még nem sikerült döntenem, hogy végül melyik legyen, egy Quick and Shine körömlakk vagy pedig egy Soft Sensation rúzs, de hogy valamelyik nálam fog landolni, az biztos. De az is lehet, hogy mindkettő :)
Biovanne 40% - Rossmann
Tudjátok, hogy szinte mindig ezt szedem kúraszerűen, így mivel most is lehetőségem adódik rá, hogy olcsóbban hozzájussak, ezért biztosan beszerzek egy újabb adagot. A hajamnak és a bőrömnek szüksége van erre a kis pluszra így az ősz beköszöntével. :) Bővebben ITT olvashatjátok a véleményem a Biovanna széspségvitamról, ha még nem tettétek meg. :)
Blend-a-med 50% - DM
Én általában az ilyen akciók alkalmával vásárolom meg az alapszükségleteket is, hiszen most jóval olcsóbban juthatunk hozzájuk, mint teljes áron. Én pedig úgy vagyok vele, hogy ha már úgyis kuponozok, akkor már spóroljak ezen is- Mivel ezt a fajta fogkrém bejött nekem már korábban is, így biztosan veszek belőle egy újabb adagot, hiszen a szájhigiéniánál nincs is fontosabb dolog! Ezt sem szabad elhanyagolnunk :)
Calzedonia 20%
Imádom az itteni harisnyákat, és mivel alapjáraton extrémen vonzanak a harisnyák, ezért biztosan fogok vásárolni egy újabbat. Harisnyából soha sem elég, hát még jó minőségűből! Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én az itt vásároltakkal sosem lövök mellé, egész tartósak, szóval én teljesen meg vagyok velük elégedve. Ami biztosan jön velem haza: az egy sima átlátszó harisnya, illetve megnézem magamnak a leggingseket is, mert azok nagyon drágák szoktak ugyan lenni, de gyönyörűek, akciósan pedig azért az ember szívesebben ad ki ennyit :)

S-he 50% DM
Már nagyon sok jót olvastam a S-he szemhéjalapokról, szóval úgy döntöttem, hogy itt az ideje, hogy vegyek egyet magamnak. Most már egyre inkább azt érzem, hogy szükségem van rá, hogy tökéletes lehessen a sminkem, szóval nincs menekvés, az enyém leszel! :)
Hervis 20%
Mindenképp be fogok térni a Hervisbe, hiszen lassan szükségem lenne egy új futónadrágra így a hűvösebb időkre tekintettel, körülnézek, de ha kuponnal nem találok megfelelő árut, akkor irány a Decathlon, ahol biztosan be tudok szerezni egyet :) Valami hasonlóra gondoltam, csak hosszúban:
Interspar - Pantene 25%
Imádom a Pantene samponokat, jelenleg is azt használok, így biztos vagyok benne, hogy újravásárolom. Nekem nagyon bejött ez a fajta, szóval most úgy döntöttem, hogy nem váltok, hanem maradok ennél :)
L'oreal Paris 50% - DM
Nos, itt viszont tuti, hogy egy szájfényre fogok rámenni, ami valószínűleg az Infallible mega gloss kollekcióból fog kikerülni :) Egyszerűen csodásak, én pedig nem igazán tudok ellenállni, ha szájfényekről és rúzsokról van szó. Szóval egyre biztosan benevezek, a kérdés az, hogy melyikre... Segítsetek választani! Nektek melyik tetszik?
Listerine 25% - DM
Már korábban a fogkrémnél írtam, hogy én ilyenkor mindig betárazok az alapkellékekből is, nincs ez másként a szájvízzel sem. Én a Listerine szájvizekkel meg vagyok elégedve, szóval most veszek egy újabb üveggel, hisz tudjátok, a megelőzés mindig nagyon fontos! :)

Maybelline 50% - DM
Ettől a márkától nem kérdés, hogy mit szeretnék, ugyanis nagy szerelmem a The Nudes Paletta, amely szerintem az egyik leggyönyörűbb paletta a világon, és amit mindenképp szeretnék majd megvásárolni, igaz, a The blushed Nudes is igen szemrevaló, ha a kifogyhatatlan pénztárcám lenne, akkor bizony mindkettőt azonnal megvásárolnám, főleg, hogy kedvezményesen szerintem megérik az árukat. Én mondjuk eredeti áron biztosan nem venném meg. 
Rimmel 50% - Rossmann, DM
Bár megfogadtam, hogy nem veszek több szempillaspirált, azért ennek a Rimmel darabnak csak sikerült elcsábítania, úgyhogy muszáj közelebbről is megnéznem, és ha már ennyire ellenállhatatlan vágyat érzek az iránt, hogy a kosaramban landoljon, akkor már legalább akciósan kerüljön oda, nem? :) Kíváncsi vagyok, miként teljesít, de egy tuti: imádom a designját! 




További jól kihasználható kedvezmények:
Alverde 50% - DM
Marrionaud 20%
Max Factor 50% - DM
Milani 20%
Müller 20%
Nivea 25% - DM
Rossmann 25% - bármilyen dekorkozmetikai termék vásárlásakor
Tezenis 20%
Toni&Guy 20% - DM
Uriage 20%
Vichy 20%
Yves Rocher 40%

Ezeken felül természetesen azért ruhák terén is körül fogok nézni a C&A-ban, ahová 20% kedvezmény van, a H&M-ben, az Orsayben és a New Yorkerben, ahová szintén. Ugyanis szükségem van egy új farmerre, egy fehér ingre és néhány melegebb felső sem ártana így télen. Plusz venni szeretnék egy új fekete táskát is, amit hétköznapi használatra szánhatok :)
A legnagyobb csalódás mondjuk nekem most az volt, hogy a Garnier micellás vizet nem tudom megvásárolni egyetlen kuponnal sem, de azért úgy gondolom, hogy így is elég szép kis listám lett, amiből szinte biztosra veszem, hogy nem fogom tudni minden pontját megvalósítani. De azért jó volt eljátszani a gondolattal, hogy ezt mind-mind megvegyem :) No, de lesz még Glamour napok, és azért most jó néhány dolgot lehúzhatok majd a listámról!
Ti miket terveztek vásárolni? Egyáltalán miként viszonyultok a Glamour napokhoz? Kihasználjátok, vagy inkább kihagyjátok? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése