2016. december 9., péntek

A tökéletes beauty box

Ma már rengeteg meglepetés beauty box van (nagy szerencsékre), azonban az elmúlt időszakban nem igazán hódoltam ezek iránti vágyamnak, mert valahogy sosem éreztem azt, hogy az összes márka olyan lenne, amit én szeretek, így nem is rendeltem meg egyet sem. És az a helyzet, hogy amikor utána láttam a videókat/bejegyzéseket róluk, akkor bizony képzeletben vállon is veregettem magam, mert tényleg nem igazán az én ízlésemre voltak szabva. Ezen felbuzdulva (na meg a mostani adventi kalendárium-bontogatásomnak hála, amit Ti is végigkövethettek a blog Facebook oldalán) összeállítottam a saját álom beauty boxomat.
Ez a box csak teljes kiszerelésű termékeket rejtene vagy teljes és utazó méretű termékeket, amikkel lehet is valamit kezdeni :) Nem szeretem a mintákat, hacsak nem parfümről van szó. Azonban amikor alapozó vagy épp egy tusfürdő/testápoló jön mintában, akkor azokkal sokszor nem tudok mit kezdeni, és hosszú ideig áll a polcomon, mire végre rászánom magam, hogy kipróbáljam, ami csak egy alkalomra elég, szóval így még annyira nem is lehet leszűrni sem, hogy valóban beválik-e. Lényeg a lényeg, hogy teljes vagy utazó méretű termékek lapulnának benne :)
Az ára nem lenne több 5.000 forintnál házhoz szállítással együtt, és körülbelül 5-6 terméket rejtene (ha mind teljes, akkor 5 termék tökéletes). És hogy mik kerülnének bele? Mutatom! :)

1. Nyx matt ajakrúzs
Egy vörös vagy rózsaszín rúzzsal nem lehet mellélőni, na meg a matt finish is nagyon felkapott lett mostanában. A Nyx márka termékeiről ódákat zengenek, de az a helyzet, hogy hozzám még nem jutott el egyetlen sem (eddig nem volt lehetőségem közelebbről megnézni a termékeket élőben), és szerintem ezzel sokan mások is vannak így. Számomra éppen ezért lenne tökéletes meglepetés, ha egy ilyen rúzs szerepelne a dobozban :) (meg amúgy is, olyan rúzs mániában szenvedek, amit szerintem nem lehet gyógyítani, szóval ezzel nálam sosem lehet mellélőni :D)  


2. Maybelline Color Show körömlakk
Az adventi kalendáriumomban volt egy ilyen körömlakk, és bizony a tartósságával nagyon meg voltam elégedve. Egyszerűen imádtam a használatát és a száradási idejét is. Szóval most ez lett az új körömlakkom, és az a helyzet, hogy a körömlakk legalább olyan, mint a rúzs, mindig szükség van egy újabbra. Ezek közül a körömlakkok közül lehet ám válogatni rendesen, és a lila-rózsaszín-semleges színek mentén szintén nem lehet mellélőni! :) Szóval tuti befutó nálam egy ilyen termék egy beauty boxban.


3. Pupa highlighter
Eszméletlen szépek a Pupa highlighterek (mondjuk minden az, ami Pupa, de nekem ez a best of termék), és a legújabb pedig végképp magával ragadt. Annyira, de annyira gyönyörű, hogy el sem tudom mondani! :D Ez nem más, mint a Pupa Red Queen highlighetere, ami tényleg gyönyörű, és nem is találok rá szavakat, éppen ezért lenne benne a tökéletes beauty boxban! De beszéljen helyettem maga a termék, nézzétek, hát nem csodálatos? *.*


4. The Body Shop kézkrém
Télen egy kézkrémnek mindig jó helye van a beauty boxokban, így a sajátomból sem hagynám ki, így kerülne bele egy a The Body Shop kínálatából is. Én nagy kézkrém fan vagyok, mindig van a táskámban egy, egy az asztalomon, sőt, tervezek egyet tenni még a fürdőbe is, nem is értem, hogy ott miért nincs még? Szóval tutira kerülne a dobozkába egy ebből a termékből is.

5. Essence X-mas Factory ajakápoló
Természetesen tél lévén nem csak a kezünket, az ajkunkat is legalább ennyire óvni kell, így kerülne bele egy jó kis ajakápoló, mondjuk az Essence-től, ami a mostani téli limitált kiadásukban kapott helyet. Eszméletlen cuki szerintem a designja, szerintem valamelyik nap el is megyek, és beszerzem, bár tény, hogy ez egy olyan termék, ami megosztó lehet egy beauty boxban, mert sokan nem szeretik az ilyen kiszereléseket, mert bele kell nyúlni (ezt megértem), de szerintem ennyi veszély még beleférne :)
Nos, az én  álom beauty boxom ezeket a termékeket rejtené, bár akár kívánság listaként is aposztrófálhatnám ezt a listát, de valahogy az nem az én ízlésemnek való mostanában.
Kíváncsi vagyok rá, hogy Nektek mi lenne az álom beauty box? Mik szerepelnének benne? Lennének átfedések? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése