2016. december 31., szombat

Évértékelő 2016

Elérkezett 2016 utolsó napja, én pedig mint minden évben, most is számot vetettem saját magammal, és a pontosan egy évvel ezelőtt írt listámmal. Rendkívül gazdag volt számomra a 2016-os év, és rengeteg minden történt velem. Igaz, ebben is reménykedtem, hogy ez így lesz. Nem szokásom magam elé megugorhatatlan célokat helyezni, de általában mindig olyanokat tűzök ki, amik eléréséért bizony dolgozni kell, de tudom, hogy sikerülhetnek. Most pedig megmutatom, milyen céljaim voltak 2016-ra, és azt is megírom, hogy ez milyen szinten sikerült. Remélem, ezzel titeket is ösztönözlek arra, hogy tűzzetek ki célokat, és dolgozzatok azok eléréséért, mert nem az újévi fogadalmak visznek előrébb, amiket soha senki nem tart be J
1.      Megtanulok angolul
Nos, ezen már dolgozok, és boldogan tudatom, hogy bizony folyamatban van. Nyilván tudom, hogy nem néhány hónap alatt lehet megtanulni angolul, de bizony már képes vagyok egyedül is megszólalni ezen a nyelven is. J Remélem, ezt még tovább tudom majd fokozni, minden erőmmel azon leszek, hogy ez így legyen!
2.      Befejezem a TDK-t időben
Ezt a pontot sikeresen teljesítettem, mivel végre befejeztem a TDK-t, leadtam, megvédtem, és ami még többet jelent, tovább is jutottam vele. Szóval jövőre vár az OTDK, ahol reményeim szerint hasonlóan jó eredményekkel végzek majd J
3.      Angliában fogok dolgozni a nyáron
Ez bizony nem jött össze, itthon dolgoztam. Ez egy elég gyors és átgondolatlan terv volt, de nem is bánom, hogy végül ez nem valósult meg.
4.      Erasmusra megyek az őszi félévben
Ez volt az egyik legelső, amiről megállapíthattam, hogy sikerült teljesíteni, mivel elég hamar kiderült, hogy elnyertem a pályázatot, és szeptemberben már utaztam is Regensburgba, ahol azóta is élek, és ami még legalább 2 hónapig az otthonom lesz J
5.      Elmegyek egy Victoria’s Secret boltba
Ez a vágyam sajnos még mindig nem teljesült, pedig ez már a második év, hogy szerepelt a listámon. Nos, remélem, hogy ez 2017-ben végre változni fog! Hajrá, 2017!
6.      Heti két salátanapot beiktatok
Nos, ez szégyen szemre nem jött össze, pedig nagyon igyekeztem. Igaz, nyáron szinte minden nap ettem salátát, amióta azonban kijöttünk Regensburgba, már nem eszem annyira tisztán L
7.      Kilövetem a fülem
Igen, sajnos beforrt a fülemben a lyuk, így nem tudok hordani szép csili-vili fülbevalókat, azonban sajnos odáig nem jutottam el, hogy ezen változtassak. Lehet, hogy mégsem hiányoznak annyira a fülbevalók? :D
8.      Rendbe tetem a fogaim
Tavaly ilyenkor tudtam, hogy van néhány lyukas fogam, amiket be is tömettem a fogorvosommal, és nagyon remélem, hogy idén az éves ellenőrzés során egyet sem talál majd J Ez rendkívül fontos dolog, mindenkinek érdemes figyelni rá! J
9.      Minden héten 2 blogbejegyzést írok
Ez az elmúlt időszakban szerintem igen jól ment, egyre inkább úgy érzem, hogy sikerül valami rendszerességet vinni a blogba, és igyekszem, hogy ez a későbbiekben is maradjon. Tartalmas bejegyzéseket szeretnék írni, amik segíthetnek másoknak, nem mellesleg engem is szórakoztatnak.
10.  Elolvasok 25 könyvet
Ez a szám az életkoromból következik, ugyanis igyekszem minden évben annyi könyvet elolvasni, ahány éves vagyok. Biztosan sokan ismeritek azt a kihívást, ami szerint minden héten el kell olvasnod 1 könyvet, mivel ezt nem tudnám tartani, ezért döntöttem e mellett a szám mellett, ez mégis barátságosabb és teljesíthetőbb is! Igaz, az idén nagyban hozzájárult a sikeremhez a december, amikor a könyvek nagy részét olvastam, de erről szerintem egy másik bejegyzésben írok majd. A lényeg, hogy sikerült elolvasnom ennyi könyvet, szóval jövőre egyel több vár rám! :D
11.  Heti legalább 2 edzés
Ezt is sikerült megvalósítanom, szerencsére amióta itt lakom Regensburgba, ez sokkal könnyebben megvalósítható (hála a szuper óráknak, amikre járhatok). Remélem, hogy a kitartásomat csak erősítette az elmúlt időszak, és jövőre még inkább sikeres leszek ezen a téren. Igaz, voltak néha rosszabb időszakok, de utána mindig sikeresen összeszedtem magam. Szóval ez egy mozgással teli év volt! J
12.  Latin tánckurzusra beiratkozni
Tavaly a párommal jártunk társastáncra, és nagyon élveztük, gondoltuk, akkor 2016-ban lehetne ennek folytatása. Sajnos nem volt, de remélem, hogy nem sokára ez is megváltozik!

Nos, ez a 12 pont szerepelt a listámon, amit 2015 utolsó napján írtam. A felét sikerült teljesíteni, de úgy gondolom, hogy ez egyáltalán nem kudarc, sokkal inkább siker. Olyan dolgok szerepeltek a listámon, amik valóban fontosak voltak, és bizony amiket véghez vittem, azok nem apróságok voltak. Persze emellett még annyi mindent csináltam a félévben, hogy két kezemen sem tudnám megszámolni, és amik nem szerepeltek a listán… J Szóval nagyon tartalmas év volt. És hogy miket írtam fel ma délelőtt a listámra? Hát, az egyelőre legyen az én titkom, jövő ilyenkor, amikor ismét elszámolok a listámmal, majd kiderül. De annyit azért elárulok, hogy vannak olyanok, amiket ismét felírtam J

Mindenkinek sikerekben gazdag új évet kívánok, és remélem, hogy Ti is írtok magatoknak egy célokkal teli listát, amelyet jövő ilyenkor izgatottan vesztek majd elő, hogy megnézzétek, miket sikerült teljesíteni, és megírjátok a következő évi terveiteket! Legyen szuper estétek (teljen az bárhol és bárkivel)! Gute Rutsch! J

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése