2015. április 11., szombat

2015. áprilisi Pixibag

Végre-végre elért hozzám az idei év első Pixibage :) Amiről csak szuperlatívuszokban tudok beszélni, ugyanis egyszerűen imádom! Hogy miért? Mert egyszerűen mindenre gondoltak a Pixik, és csupa-csupa olyan terméket küldtek, amiről el nem tudom képzelni, hogy ne használnám el. Minden egyes újabb termék csak fokozta az örömömet, ami már alapból hatalmas volt, tekintve ezt a gyönyörű kis neszeszert! :) 
Úgy teletömték ezt a kis csodát, hogy csak úgy lestem, és alig bírtam visszatuszakolni bele a sok-sok mindent, hogy a fotókra is ugyanolyan jól mutasson, mint amikor én megkaptam. Nekem személy szerint nem volt problémám azzal sem, amikor bélelt borítékban érkezett a csomag, azonban ez az új módszer a kis dobozkával engem levett a lábamról. Nagyon örültem neki, mert így már tényleg teljes a biztonság :) Plusz apróság, de sokat tesz a látványhoz a Pixibages ragasztószalag. Szuper ötlet! :)
Maga a neszeszer számomra igazi kincs lett, nagyon bájos ezzel a szöveggel, és én úgy gondolom, hogy igazi tavaszi érzetet kölcsönöz. Illetve az sem elhanyagolható tény, hogy kék-fehér, ami az egyik kedvenc párosításom! :)
No, de lássuk is, hogy mit tartalmazott ez a csodaneszeszer! Az első, ami a kezem ügyébe akadt a Helia D micellás sminklemosó és hidratáló arctisztító kendője volt. Örültem neki, mert épp a minap gondoltam rá, hogy kellene még egy arclemosó, hogy ne kelljen állandóan utaztassam a mostanit a kollégiumból haza és fordítva :D Úgyhogy itthonra tökéletes lesz ez a kendő, nagyon kíváncsi vagyok arra is, hogy miként funkcionál majd! 
Ezt követően a Dove legújabb tusfürdőjét találtam a neszeszerben, aminek szintén eszméletlenül örültem, ugyanis nagy rajongója vagyok ezeknek a tusiknak. Jelenleg a mandulás verzióját használom, ami mindjárt el is fogy, szóval épp időben jött az utánpótlás! :) Az illata nagyon kellemes, kicsit olyan parfümös, az állaga pedig a megszokott, krémes. Örültem neki, hogy egy ilyen visszafogott, sima verziót kaptunk, ugyanis én általában mindig extrákat keresek, ezek pedig így mindig kikerülnek a szórásból. De majd most! :)
Ezen felül találhattunk még egy Essence Lash princess szempillaspirált is a neszeszerben, amiből már van itthon egy nekem, és tényleg nagyon szeretem azt is. Úgyhogy ennek is az lesz a sorsa, hogy az itthoni adagban foglalja el a helyét, így pedig mindenhol lesz egy szempillaspirálom :D (igen, most ott tartok, hogy hónapok óta nem vettem spirált, így a végére járok azoknak, amik itthon vannak) Ezt a spirált egyébként ajánlom azoknak, akik nem akarnak vagy nem tudnak sokat költeni az ilyesmire, ugyanis hihetetlen olcsó, és mégis szuperül funkcionál :) A dúsításban és a hosszításban nálam jelesre vizsgázott, szóval akinek ilyesmire van szüksége, az nyugodtan nyúljon ehhez az olcsóbb árkategóriás termékhez. 
Lapult még a neszeszerben egy Hawaiian Tropic naptej is, amit én egyébként nem ismerek, de nagyon kíváncsi leszek arra, hogy miként teljesít majd. Egy 30 faktoros naptejről van szó, ami közepes védelmet ígér. Számomra ez tökéletesen elegendő, mert én azok közé tartozom, akinek az arca mindig megpirul bármivel is keni be, de másnapra ez teljesen elmúlik. A lényeg, hogy védjen a káros sugaraktól! :) Szerintem ezt valószínűleg a felsőtestemre és az arcomra fogom elhasználni, az alsóbb területekre egy fújós változatot használok szívesebben, ami kicsit jobban eloszlatja már azonnal a terméket. Ez az egyetlen hátránya, hogy kinyomós, de ám legyen, ennyit elnézek neki, ha jól teljesít! :) Az illata egyébként engem a vaníliás-mézes dolgokra emlékeztet, ami nagyon kellemes, majd kiderül, hogy magamon mennyire lesz az a nagy hőségben! 
Egy sampon is volt még a Pixibagben, méghozzá a Pantene Pro-v regeneráló samponja, aminek eszméletlenül örültem. Ugyanis nem tudom, hogy miként csinálják ezt a Pixik, de pont ezt néztem ki magamnak a minap az üzletben, hogy majd a Syoss után ezt is kipróbálom. Nos, így már nem kell rá külön gondolnom, ugyanis gondoltak erre helyettem is! :) Főként a töredezett hajvégekre ajánlják, amiből nekem most is van jópár, szóval nem árt majd. Továbbá védelmet nyújt a hajformázás okozta sérülésekkel szemben, ami most, így a bulik és fesztiválszezon előtt nagyon jól jön majd nekünk. Arról nem beszélve, hogy jön a nyár, amikor a napsugárzás és a meleg is plusz kihívások elé állítja a hajunk. Tökéletes lesz! :) Kíváncsi vagyok nagyon, egy biztos: erről biztosan lesz majd teszt a blogon! 
Az utolsó pedig egy Rosetti bizsu volt, méghozzá egy fülbevaló. Nos, én ezt amolyan égi jelnek vettem, ugyanis a fülemben a lyuk már évek óta használhatatlan, és be is forrt valamilyen szinten. Régóta halogatom, hogy újralyukasszam, azonban most már nincs menekvés, ugyanis ezt a gyönyörűséget mindenképp használni szeretném! Nagyon tavaszi-nyári fülbevaló ez, szóval azt hiszem, nem árt utánanéznem annak, hogy a környéken hol van ilyenre lehetőségem.
Nekem összességében ez a neszeszer telitalálat volt, nagyon remélem, hogy Nektek is! Ti megrendeltétek? Ha igen, mi a véleményetek róla? :) Írjátok meg nekem, beszélgessünk róla (és ne felejtsetek el játszani a nyereményjátékkal az oldalon!

Puszillak Titeket, Nocy :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése