2015. április 9., csütörtök

2015 márciusi kedvencek

Sziasztok!

A múltkor már kiderült számotokra, hogy kik a kedvenc beauty bloggereim, ahogy az is, hogy nagyon szeretem a különböző elfogyottas bejegyzéseket is. A másik nagy mániám, hogy mindenhol elolvasom a kedvencek témájú bejegyzéseket, így én magam is belevágok a sorba. Arra gondoltam, hogy ezek elég vegyesek lesznek azért, hogy mindent megoszthassak Veletek. Nézzük hát, miket szerettem nagyon az elmúlt két hónapban:)

Nem tudom, hogy említettem-e már a blogon, de én nagyon szeretek olvasni, és nagyon remélem, hogy minden ilyen bejegyzésben új kedvenccel ismertethetlek meg Titeket is! :) Az elmúlt hónap nagy könyv-kedvence nálam Kae Westa A démon és a papnő című könyve volt (egyelőre töretlen a hatalma, mert nem tudtam újabb könyvet kiolvasni még). Mondjuk meg kell mondjam, hogy egy kicsit csalok, mert őt már korábban is olvastam többször, de egyszerűen muszáj ezzel kezdenem a sort. Kae-t már jó ideje ismerem, és olvastam a könyv internetes verzióját is. Sokat beszélgettünk róla utána még egymás között és sok-sok javításon esett át, mire végre kiadásra került. Azonban azt hiszem, hogy idő kellett hozzá, hogy megérjen. Azonban mindenképp javaslom elolvasásra annak, aki szereti a hősfantasyt egy csipet romantikával megfűszerezve :) Kae világában a szellemek a démonok és a papnők is jól megférnek egymással, és mindezt szuperül tálalja. Alább pedig láthatjátok az én csodás, dedikált példányomat is belőle! :) A könyvet minden nagyobb könyvesboltban megtalálhatjátok, de internetről is megrendelhetitek, méghozzá INNEN.


A körmeimet is előszeretettel lakkoztam és díszítettem az elmúlt hónapokban a tengernyi időmnek köszönhetően (bár ez inkább csak januárban volt igaz :D). A kedvencem mindenképp és töretlenül a Models Own NP 173-as lakkja volt, ami még a márciusi Pixiboxban lapult meg. Egy gyönyörű lakkról van szó, amely kicsit rózsaszínes beütésű, így tökéletes a tavasz-váráshoz is :) Szeretem, hogy bármelyik lakkot feldobja, és hogy még a legegyszerűbb lakkokba is csempész egy kis játékosságot a sokféle glitternek köszönhetően ami benne lapul. Az egyik kedvenc manimat meg is mutatom így a bejegyzés hevében :)


A testápolás terén nálam a nagy kedvenc ez a Garnier Oil Beauty testápoló volt. Hogy miért?  Hát azért, mert nagyon jól hidratál, az illata mennyei és még gyorsan be is szívódik. De szerintem ezt senkinek nem kell magyarázni annak, aki csak egyszer is a közelébe került. Mi kell még? Szerintem semmi :) Azt hiszem, egyáltalán nem bántam meg, hogy megvásároltam ezt a terméket, bár nem tartozik épp az olcsó kategóriába. Nem hiszem, hogy ezt az illatot bármi le tudná váltani nálam az elkövetkezendő években :) Arról nem beszélve, hogy a jelenleg extrém száraz bőrömet tökéletesen hidratálja, és egész nap pihe-puhává varázsolja :)

Sminkek terén abszolút kedvencem volt az Avon Super Shok szempillaspirál, amit szinte minden nap használtam. Nem volt lényeg, hogy csak egy percem van még indulás előtt vagy 10, mindig ehhez nyúltam. Már nem is tudom, hányadikat fogyasztom el ebből a termékből, még mindig nagyon meg vagyok elégedve vele, és valahogy mindig visszatértem ennek a megvásárlásához. Bár az tény, hogy most egy elég erős kihívót talált magának :) De ettől függetlenül ezt már olyan szinten kiismertem, hogy lehetetlennek tartom, hogy ezzel elrontsak bármit is. Igazi, nagy sörtéje van, amit én kifejezetten szeretek, ahogy azt is, hogy sűrű szálakkal operál. Tökéletes megkoronázása volt a reggeli készülődésemnek minden egyes nap.

Ezek lettek volna a márciusi kedvenceim, az első ilyen témájú bejegyzés a blogon, ami remélem, hogy Nektek is elnyeri a tetszésetek! Nektek mik voltak a kedvenceitek az elmúlt hónapban? Van olyan, ami egyezik? :) Írjátok meg nekem, és ne felejtsetek el feliratkozni, ha erre jártok! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése