2015. június 18., csütörtök

Nivea Fitness Tour 2015 Pécs I.

Eszméletlenül örültem a hírnek, amikor kiderült, hogy a Nivea idén egy Fitness Tourt rendez, amelynek egyik helyszíne az én drága Pécs városom. Minden egyes nap izgatottabb voltam, ahogy közeledett az időpont, és ahogy olvasgattam, hogy milyen szuper edzések lesznek majd a téren. Amikor pedig végre elérkezett a nap, barátnőmmel ketten indultunk el, hogy végigtornázzuk a napot. A reggeli zabkása természetesen nem maradhatott el, így teli hassal vágtunk neki az edzéseknek :)
A regisztráció könnyedén ment, mivel mi már előre regisztráltunk, így csak a nevünket kellett bemondani, és már kaptuk is az ajándékcsomagot, amiben rengeteg minta és szóróanyag volt, ezeknek nagyon örülök, kíváncsi leszek, melyik hogyan teljesít, ha érdekelne ezek Titeket, akkor írjátok meg nekem, én pedig összeírom majd a tapasztalataimat. Kaptunk ugyanis arckrémet, testápolót és még tusfürdőt is, szóval lesz mivel kísérletezni :)
Ezt követően kicsit körülnéztünk a már kint lévő standok között, és szinte azonnal beálltunk az állapotfelméréses sátor előtt kígyózó hosszú sorba. Nagyon kíváncsi voltam, hogy miként működik egy ilyen felmérés, mivel még sosem vettem részt hasonlón. Amikor végre sorra kerültem, le kellett vennem a cipőmet és a zoknimat, majd rá kellett állnom egy kis gépezetre, és rá kellett fognom két karra. Bevitték a magasságomat, a koromat és természetesen a nememet a gépbe, majd pedig vártunk, hogy kijöjjön az eredmény. Szerencsére beépített mérleges rendszerről van szó, így pedig végre fény derült a jelenlegi súlyomra is, ami jelentem 54, 5 kg. Kicsit még elbeszélgettem a felmérő hölggyel arról, hogy miként mozgok, mennyit és arról is, hogy miket eszem napközben. Ezt követően pedig a hölgy elmondta, hogy mi az eredmény. Szerencsére úgy tűnik, hogy egész jól étkezem, azonban a hölgy szerint 5,8 kg izmot kellene még magamra építenem. Több erősítő edzésre lesz szükségem a jövőben, és természetesen az ehhez szükséges fehérjét is be kell vinnem a szervezetembe, ahogy arra is jobban kell figyelnem, hogy több tejterméket fogyasszak. Amire még jobban kell figyelnem, az a kalóriabevitelem. Körülbelül 1600 kalóriára lenne szükségem naponta, így másnap este úrrá lett rajtam a kíváncsiság és gyorsan ki is számítottam, hogy vajon megvan-e ez, azonban mint kiderült, épphogy csak. Ideje lesz jobban figyelnem erre is, ha komolyan gondolom ezt az egészet :) Ha esetleg érdekel Titeket, Ti mennyit ettetek ma, akkor EZEN a linken Ti is kiszámíthatjátok ezt! :)
A felmérésről kaptunk egy nyomtatott papírt is, amin mindent megtalálhatunk, az izomtömegünktől kezdve, a testzsírtömegen át, egészen az anyagcserém energiaigényééig. Rengeteg-rengeteg infó van rajta, amit nagyon hasznosnak találok. Olyanokat is
feltüntettek rajta, hogy a jelenlegi állapotomban az egyes mozgásformák során mennyi energiát tudok elégetni. Mindenkinek ajánlom, hogy ha teheti, akkor menjen el egy ilyen állapotfelmérésre, szerintem rengeteget tud segíteni abban, hogy tisztában legyünk a testünk igényeivel. Azt hiszem, hogy itt az ideje, hogy én is legalább évente egyszer elmenjek hasonlóra. 
Az általános állapotfelmérés után még egy arctípus elemzésen is részt vettünk a barátnőmmel, ahol megerősítettek abban, hogy valóban normál típusú arcbőröm van, amit eddig is helyesen ápoltam. Nappali arckrémet javasoltak, és micellás vizet a tisztítására, a hölggyel egyetértettünk abban, hogy nincs szükségem plusz tonizálásra, maximum néha egy-egy miteszer-eltávolításra. A hölgy ajánlott nekem még egy szemkörnyékápolót is, amit egyébként pont néhány hete kezdtem el használni megelőzés miatt, azonban nem teljesen vagyok megelégedve a mostanival, szóval ideje lesz keresgélnem még a piacon. :) Ha érdekel Titeket, szívesen készítek egy teljes arcápolási rutin bejegyzést is. :)
Összefoglalva nagyon hasznosnak találtam ezeket az állapotfelméréseket, nagyon örülök, hogy ezekre lehetőségem nyílt, és hogy szakemberekkel beszélhettem át, hogy mit hogyan kellene csinálnom :) Azonban mivel ez a bejegyzés már így is eszméletlen hosszú, ezért ketté szedem, és a következő részben pedig leírom azt, hogy miként telt a napom, és milyen edzéseket próbáltam ki :) Várlak vissza Titeket, és ne feledjétek: írjátok le, mi érdekelne Titeket! :)

Puszi, Nocy :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése