2015. június 15., hétfő

2015 júniusi Pixibox

Sziasztok!
Ma az újrakezdés jegyében az eddigi kedvenc Pixiboxomat mutatom be Nektek. Igaz, ez még csupán a második ilyen dobozkám, viszont az tuti, hogy azonnal letaszította a trónjáról az előzőt! :) Hogy miért? Mert egyszerűen szuper márkák termékeivel töltötték meg a dobozkát, amit miután én botor kipakoltam, sosem tudtam már ugyanúgy visszarendezni, nekem egyszerűen nem fért bele ennyi minden a dobozba! Nem tudom, hogy csinálták a Pixik, de szuper munkát végeztek az biztos!
No, de lássuk, hogy mi lapult a mostani dobozban! :)
A két teljes kiszerelésű termék mellett három utazó méretűt és négy minta terméket rejtett. Az a helyzet, hogy ez akárhogy is számolom, összes KILENC terméket jelent! Eszméletlenül boldog voltam, amikor megláttam, és már alig várom, hogy mindet kipróbálhassam :)
A dobozban lapult egy Revlon Professional Style Masters Modular hajlakk. Azt írják róla, hogy egy minden hajtípusra alkalmazható, közepes tartást adó termékről van szó, amely könnyen kifésülhető, finom illatú és ez mellé még szép fényt is ad. Nem vagyok nagy hajlakkos, ezt mi sem mutatja jobban, mint hogy a márciusban kapott Tony&Guy hajlakkomból szinte még alig fogyott, azonban ettől függetlenül nagyon örülök egy utánpótlásnak, így legalább más terméket is kipróbálhatok. De épp ezért nem is tudok olyan sok termékhez viszonyítani, viszont az biztos, hogy a terméknek szuper az illata. A fényről nem tudok nyilatkozni, én nem vettem észre olyan nagy változást a hajamon, de hát ki tudja? :) A tartását tekintve az erős szelet nem bírja (de hát mutassatok egy olyan terméket, ami bírná...), viszont tényleg hatásosan teszi a dolgát. Megtartja azt, amit meg kell, anélkül hogy elnehezítené és hogy összeragasztaná a tincseket.

A másik teljes kiszerelésű termék az Uriage Bariésun SPF30/UVA ultra fényvédő arckrém volt. Ez egy termálvíz alapú fényvédő arckrém érzékeny bőrre különleges sejtvédelemmel. Széles spektrumú UVA/UVB szűrő rendszerű krémről van szó, ami tartalmaz C és E vitamint, Aquaspongint és termálvizet. Azt ígéri, hogy sejtszintű védelmet nyújt a nap káros sugaraival szemben. Továbbá vízálló (szuper lesz a strandon is!), oktokrilén-, paraben- és alkoholmentes, hipoallergén. Egy szó mint száz, mindent tud, amire szükségünk van nyáron. Be kell vallanom, hogy ennek nagyon örülök, méghozzá azért, mert épp a napokban gondolkodtam azon, hogy szükségem lenne egy nyári arckrémre, a Pixiboxnak hála pedig nem kellett már azon gondolkodnom, hogy melyik termék után nyúljak. Egy viszonylag nehéz krémről van szó, az állaga kicsit engem emlékeztet a tipikus naptejekre, engem személy szerint nem zavar épp ezért :) Erről a termékről majd hosszabb használat után tervezek írni egy tesztet, úgyhogy nem is szaporítom tovább szót, én nagyon örülök neki!
A másik Uriage termék a Surgras Liquide Dermatologie tusfürdő volt, ami utazó méretben érkezett hozzánk. Ez egy termálvíz alapú, hidratáló tusfürdő érzékeny bőrre. Azt ígéri, hogy megelőzi a bőr kiszáradását, és segít megőrizni a bőr természetes hidrolipid rétegét. Arcra és testre is használható, továbbá jó csecsemők, gyermekek és felnőttek számára is ajánlják. Szappan-, paraben- és színezékmentes, nem komedogén (tehát nem okoz miteszereket), hipoallergén és fiziológiás PH-jú. Már nagyon várom, hogy ezt is kipróbálhassam, és bővebben beszámolhassak Nektek róla. Mondjuk valószínűleg erre még várni kell egy kicsit, ugyanis ha összejön egy nyaralás, akkor ezt szeretném majd magammal vinni. Az illata egyébként nagyon kellemes, olyan könnyed, nyárias :)

A doboz rejtett még két Pure Fiji terméket, amik számomra teljesen újdonságok voltak. így eszméletlenül örültem, hogy ezeket is kipróbálhatom. Az egyik egy testápoló vaj, amely intenzíven hidratálja a nagyon száraz bőrt is. Diókivonatot tartalmaz, ami mélyen hidratálja és táplálja a bőrt. Szójaprotein tartalmának köszönhetően bőrfeszesítő hatású, é
s csökkenti a finom ráncok megjelenését. Golgotavirágot is tartalmaz, ami pedig nyugtató hatású. Fő összetevői a kókuszolaj (hidegen sajtolt és szűz), diókivonat, tejfehérje, szója, golgotavirág. Az illata számomra kicsit vaníliás beütésű, de érezni rajta a diót és valószínűleg a számomra beazonosíthatatlan illat pedig a virágtól származik. Felkenve egyáltalán nem tolakodó az illat, pedig ez mindig nagy félelmem, amikor valami újat próbálok ki.
A másik egy kókuszos-cukros bőrradír, ami utazó méretben érkezett hozzánk. A cukornád kristályok távolítják el az elhalt hámsejteket és tisztítják meg a pórusokat, alfa-hydroxi savat is tartalmaz, ami a bőrfiatalításban van segítségünkre. Hidegen sajtolt szűz kókuszolajat és diókivonatot tartalmaz ez is, így jól kiegészítik egymást a testvajjal. Mindkettő nagyon szupernek látszik, egy hosszabb tesztelés után írok majd Nektek róluk bővebben is,ha van rá igény! :)

Az utolsó utazó méretű termék a L'Oreal Professionel Mythic Oil szépségszéruma volt. Egy ápoló szérumról van szó, amely puhává és ragyogóvá teszi a hajunkat. Tartalmaz argánolajat, gyapotmagot-olajat, lenmagolajat, szőlőmagolajat és avokádómag-olajat is. Azt ígéri, hogy rendkívül puhává, légiessé és ragyogóvá teszi majd a hajunkat, úgyhogy nagyon kíváncsi leszek rá, hogy miként teljesít. Jelenleg akad egy nagy ellenfele - a jelenlegi hajolajam nálam mindent visz, de nagyon kíváncsi leszek, hogy milyen ez a termék, amiről már sok-sok jót olvastam. Az illata minden esetre szuper, a fodrászatok légkörét juttatja eszembe, amitől olyan jó érzésem lesz :)

A doboz tartalmazott még mintákat is. Az Eucerintől egy 3 az 1-ben micellás lemosót, ami azt ígéri, hogy képes eltávolítani a bőrről a szennyeződéseket, a sminket és még tonizál is. A bőrünket tisztává, ragyogóvá és frissé varázsolja. Bármilyen bőrtípusra alkalmazható, és érzékeny bőrűek számára is ideális. Nagyon kíváncsivá tett, főleg azok után, hogy a múltkori arckrém minta már levett a lábamról, ami az előző Boxban lapult. Nos, kíváncsi leszek, ez miként teljesít :)
A doboz tartalmazott még egy L'occitane Shea vajas kézkrémet is, ami 20% shea vajat, mézet- és mandulakivonatot, és E vitamint tartalmaz. Jázmin és ilang-ilang illatú krém, ami gyorsan felszívódik és regenerálja a dehidratált bőrt. Ezzel a márkával (is) ez lesz az első találkozásom, úgyhogy biztos vagyok benne, hogy meghatározó lesz :) Nagyon kíváncsi vagyok!

A Bvlgari Aqua Divina parfüm nem volt számomra újdonság, előszeretettel szaglászom, amikor betérek a közeli plázába egy kis kikapcsolódásként, de nagyon örülök, hogy ez is hozzám kerülhetett így, még ha csak mini mintában is. Kíváncsi leszek, hogy milyen érzés lesz magamon viselni többször is. :)
Az utolsó ráadás minta pedig egy HydroCare Serum a Harangvölgyi intézménytől. Meglepett, hogy akadt még egy ilyen kis ráadás, de nagyon örültem neki, bár egyelőre még gondolkodom, hogy én használjam-e el, vagy adjam oda anyukámnak. Arra ugyanis nem találtam információt, hogy hány éves kortól ajánlott. Ennek még bővebben utána kell olvasnom.

Az a helyzet, hogy nagyon kíváncsi voltam, hogy ez a doboz mekkora értékű lehet, ha már így teletömték nekünk. Kicsit utánanéztem/számoltam, és azt találtam, hogy bizony már a két teljes kiszerelésű termék többet ér, mint amennyibe nekünk kerül (főleg így előfizetéssel), szóval mindenképp megérte az árát! :)
Nos, ennyi lapult a mostani, extrán teletömött dobozba. Nekem nagyon tetszett, teli találat volt - ismét! :) Nektek hogy tetszik a dobozka? Rendeltetek? 

2 megjegyzés:

  1. Szerintem is nagyon szuper lett ez a doboz. Nagyon jó termék vannak benne, egyedül a hajlakk az, ami nem annyira érdekel(én sem nagyon lakkozok). A Pure Fiji termékek nagyon felkeltették az érdeklődésemet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írok majd róluk bővebben is, de nagyon ígéretesek! :)

      Törlés