2015. november 4., szerda

Outfit a napos őszre

Sziasztok!
Ez az első outfit bejegyzés a blogon, úgyhogy nagyon izgulok, hogy mennyire fog tetszeni nektek. :) Minden építő jellegű kritikára nyitott vagyok, de remélem, hogy pozitívan fogadjátok majd ezt a próbálkozást. Vágjunk is bele!
A minap kihasználtuk a barátommal a szuper időt, és elmentünk sétálni egy kicsit a városban, majd néhány képet is készített rólam, amikor bevillant az ötlet, hogy mi lenne, ha a Glamour napos (és mégsem) szerzeményeimet megmutatnám felvéve is, hogy lássátok, hogyan teljesítenek a mindennapokban :) Úgyhogy megkértem, legyen a fotósom egy kicsit, és csináljunk pár olyan képet is, ami a blogra is tökéletes lenne. 
Mivel nagyon enyhe idő volt, ezért mindenképp szoknyát szerettem volna húzni, hogy felvehessem az új harisnyámat. Tudniillik, imádom a harisnyákat, elég sok is van belőlük, lassan kezdem azt érezni, hogy túlságosan is. Mondjuk azzal nyugtatom magam, hogy amíg nincs annyi darabom, hogy a szivárvány minden színére jusson egy, addig ez még nem beteges :) Ezt a csodás, comb fölé érő harisnyát a Calzedoniában találtam, ahol ahányszor csak akció van, én biztosan mindig megfordulok. Sokat gondolkodtam ezen a harisnyán, hogy megvegyem-e, nézegettem, aludtam rá egyet, de végül nem bántam meg, hogy hazajött velem.
A különlegessége a hátuljában rejlik, ami egyrészt szabad rálátást ad a bőrünkre, másrészt pedig eszméletlenül szexivé teszi az egészet. A cuki kis masni pedig ellenállhatatlanná teszi - legalábbis számomra! :)
Egy A vonalú szoknyára már régóta vágytam, most pedig kedvező áron jutottam hozzá, a gyönyörű, bordó színe pedig ősziessé teszi az outfitet, főleg így a feketével kombinálva. Egy kicsit amolyan borongósabb hangulatot áraszt, pedig higgyétek el, igazán szépen sütött a nap (remélem, ez a fotókon is látszik azért valamennyire).
Nem igazán szoktam ennyire elzárkózni a mintáktól, de valahogy ez a szett az egyszerűséget követelte, így csak egy egyszerű, fekete pólót húztam a bőrkabát alá. A hűvös szellő ellensúlyozása végett a kedvenc bőrkabátomat vettem magamra. Ezt a kabátot azért szeretem, mert nem teljesen fekete, az ezüst színű cipzárok feldobják, a vállrészen látható bordázottsága pedig megtöri az egyszerűségét.
Szerencsére épp nem volt szükségem hatalmas táskára, így ezt az igencsak kicsi darabot vittem magammal, amiben tökéletesen elférnek az irataim, a telefonom és néhány papírzsebkendő is. Ez a táska egyébként a "bulitáskám" is, ha olyan szórakozóhelyre indulunk, ahol fontos, hogy minél kevesebb dolgot vigyünk magunkkal, akkor biztosan emellett döntök. Kicsi, de praktikus, és nem tudok túl sok dolgot beletenni :)

És akkor jöjjenek a paraméterek:
Kabát: Promod
Póló: Bershka
Szoknya: Bershka
Harisnya: Calzedonia
Táska: Deichmann
Cipő: Deichmann


Remélem, hogy tetszett nektek ez a bejegyzés és természetesen az outfit is. Írjátok meg a véleményeteket, nagyon kíváncsi vagyok rá! :)
This entry was posted in

2 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos szett, örülök, hogy felkerültek a képek. :) Remélem, lesz majd folytatás is. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszett! :) Igen, tervezek folytatást is, szerencsére a fotósom is vevő rá :D

      Törlés