2016. február 24., szerda

a nap bloggere voltam :)

V
an egy csodás hely a bloggereknek, méghozzá a Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége csoport a facebookon. Itt volt egy játék, aminek a lényege, hogy jobban megismerjük egymást és hogy minél több szuper blogot fedezzünk fel mi magunk is. Ennek keretében kérdéseket kaptunk egymástól, ezekre válaszolok én most itt, ebben a bejegyzésben. Remélem, érdekes lesz számotokra is! :)

1. Emlékszel a pillanatra amikor eldöntötted: blogot szeretnél?
Korábban már több blogom is volt, de azok teljesen más köntösbe bújtak és teljesen mást tartalmaztak. Szerettem azokat is, de valahogy úgy alakult az életem, hogy másba lettem szerelmes, vagyis inkább fogalmazzunk úgy, hogy másba jobban beleszerettem, így azokat felfüggesztettem. Rengeteg blogot olvastam hasonló témában, amivel az enyém is foglalkozik jelenleg, és mivel kezdtem azt érezni, hogy mindenki agyára megyek azzal a környezetemben, hogy ilyesmikről beszélek, így úgy döntöttem, hogy inkább a saját kis oldalamon osztom meg ezeket a gondolatokat. Hiszen én így kiírhatok magamból mindent, nem kergetek senkit az őrületbe, motiválom magam és talán másoknak is jó ötletekkel szolgálhatok :)


2. Mik szerepelnek a tavaszra/nyárra beszerzendő dolgok listáján? Gyűjtesz előre Glamour/Joy napokra? Szerinted miben rejlik a nők varázsa? Mitől lesz valaki szexi?

Kezdjük is az elején :) Elég sok mindent szeretnék most beszerezni. Többek között szerepel a listámon egy túrázáshoz tökéletes hátizsák, egy új futónadrág és a téli szortiment kifutási időszakában talán még egy jó kis pulcsit is találok futáshoz. De persze emellett még van néhány dolog, amivel szemezek, és nem az edzéshez köthető. Nagy vágyam, hogy kicsit szélesítsem a rúzspalettámat, úgyhogy jó néhánnyal szemezek a Pink Panda oldalon is (például ezzel és ezzel a Makeup Revolution szépséggel), de a Bourjois rúzsai között is olyan, amire nem mondanék nemet, ha a pénztárcám is úgy gondolja :)
A Joy napokat nem szoktam kihasználni, de a Glamour napokat igen. Általában összeírom, hogy mikre van szükségem mind a ruhatáram szempontjából, mind pedig a szépségápolási termékek és kozmetikumok terén. Ha látom, hogy valami kifogyóban van, vagy épp érkezik egy akciós kupon egy rég áhított termékre, akkor általában kihasználom őket. A féláras kedvezménnyel nagyon jó termékekre tudunk lecsapni, és inkább így veszem meg őket, mint teljes áron :) Ennyi türelem belefér, és így tényleg nem vásárolok feleslegesen.
Hogy miben rejlik a nők varázsa? Szerintem abban, hogy mindenki egyedi, és mindenkiben van valami különleges. Akkor, ha rendben vagyunk magunkkal, akkor a kisugárzásunk is megváltozik, ilyenkor teljesen másképp látnak minket kívülről mások is, és ebben rejlik igazán a varázsunk talán :) Az pedig, hogy mitől lesz valaki szexi? Szintén arról, hogy van egy olyan kisugárzásunk, ami mindent átragyog. Persze ehhez nem árt az sem, ha az ember ad a külsejére, mindig figyel az apróságokra, az öltözködésére. Nem kellenek miniszoknyák és kivágott felsők ahhoz, hogy igazán szexik legyünk. :)

3. Melyik szerinted a legérdekesebb, és a melyik a legkevésbé jól sikerült bejegyzésed?
Szerintem a legérdekesebb bejegyzésem az a Tone it up kihívásos sorozat, mert ez számomra is újdonság, és nagyon élvezem csinálni és írni is róla :) Ennek az első részét itt olvashatjátok el.
Több bejegyzés is van, amiről most már úgy gondolom, hogy nem 100%-osak, de egyet kiválasztani, azt azért nem tudok. Döntsétek el ti! :)

4. Mitől érzed magad igazán egyensúlyban?
Én személy szerint attól érzem magam egyensúlyban, hogy foglalkozom saját magammal is. Ebbe az is beletartozik nálam, hogy törődöm a külsőmmel, sportolok, és természetesen arra is figyelek, hogy saját magammal békében legyek. Eljutottam odáig, hogy elfogadtam magam, kibékültem a természet adta adottságaimmal, és haladok a céljaim felé. Sok mindent csinálok, és ezt imádom, attól érzem magam egyensúlyban, hogy ezek mentén tudok egyensúlyozni és semmi nem kerül a "túl sok" kategóriába :)


5. Neked mi a motivációs stratégiád ha edzésről van szó? Hogyan inspirálnál valakit edzésre ha ez lenne a feladatod? Mi a véleményed a lustaság természetéről? 

Amikor nincs kedvem edzeni, akkor az első lépcső mindig az, hogy megnyitom az instagramot vagy a facebookot és elkezdem böngészni a kedvenc oldalaimat, ahol mindig ezer és ezer motiváló mondat és kép vár. Ezekről már írtam, itt el is tudjátok olvasni, ha esetleg érdekel titeket :) Ha ez nem válik be, akkor bizony nagyobb bajban vagyok, de ilyenkor mindig csak felkelek és kinyitom a szekrényt, és kikapom a csinibb edzős szettemet, amit mindig jó érzés viselni, mert annyira szuper csajos :) Általában egyébként nálam ez segít, de ha nem, olyankor edzőpartner után nézek, és jó esetben találok is, ami viszont a legjobb motiváció :) Ez a hármas kombó rajtam mindig segít :)
Valószínűleg úgy próbálnám inspirálni az illetőt, hogy elmondanám, én miért szeretem ezt csinálni és hogy milyen jó érzés áraszt el utána. Sokkal jobb lesz tőle a közérzetünk, ezért pedig megéri minden egyes perc. Arról nem beszélve, hogy szuper együtt edzeni, mi mindig jókat nevetünk a barátnőimmel, amikor együtt edzünk :) Mindenkinek van olyan edzésforma, amivel azonosulni tud, csak meg kell azt találni, addig pedig jókat nevetni magunkon és a próbálkozásainkon :)
Úgy gondolom, hogy egy egészséges lustaság mindenkiben benne van. Egyetlen olyan ember sincs, akinek mindig van kedve pörögni, edzeni, dolgozni, tanulni... Az a különbség az emberek között, hogy van olyan, aki a napok nagy részében képes magát rávenni arra, hogy időben nekiálljon. Erre viszont bárki képes lehet, ha nem halogatja a teendőit. A lustaság szerintem több dolgot is mutathat. Egyrészt például céltalanságot. Ha valakinek nincsenek céljai, akkor teljesen evidens, hogy mivel nincs miért dolgoznia, ezért nem is fog tenni semmit, hanem inkább leül a gép elé és elszórakoztatja magát valamivel.
De másrészt a lustaság fakadhat talán abból is, hogy egyszerűen úgy gondoljuk, hogy egy bizonyos teendő nem fontos, így ráérünk még azzal foglalkozni. Általában ebből következnek az olyan last minute dolgok, mint az utolsó pillanatban beküldött beadandók vagy leadott munkák, esetleg az egy hetes gyorsdiéták. 
Persze ez egy igen lesarkított megfogalmazás, és nem is teljes, de nálam valami ilyesmi villan be akkor, ha erről kérdeznek :)

Ennyi lett volna ez a bejegyzés, remélem, hogy tetszett nektek is, és legalább annyira élveztétek a válaszokat, mint én válaszolni a kérdésekre :)
Nagyon szépen köszönöm a szuper kérdéseket, igazán elgondolkodtatók voltak, nagyon szórakoztató volt ezeken agyalni.

Gyönyörű szép napot,

Nóra

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése