2016. február 5., péntek

Batiste szárazsampon TESZT

Sokan ódákat zengenek a száraz samponokról, mások előszeretettel kerülik azt, én viszont úgy vagyok vele, hogy néha, tűzoltásnak igen hasznos lehet ez a termék számunkra. Nem kell túlzásokba esni vele, és állandóan használni őket, de nem hiszem, hogy ez egy teljesen rossz dolog lenne. Nem, én úgy vagyok vele, hogy vannak olyan helyzetek, napok, amikor igen jól jön számunkra, hogy kitolhatjuk a hajmosást aznap estére vagy csak későbbre. Amikor egy nem várt esemény miatt kénytelenek vagyunk elmenni otthonról, de hajat mosni már nincs időnk, vagy pedig egyszerűen este nem volt kedvünk, de másnap reggel már borzalmasan áll a hajunk, akkor bizony ezek a termékek megmenthetik a helyzetet. Nem sok fajtához volt eddig szerencsém, de nemrégiben a Pixiboxnak hála lehetőségem nyílt arra, hogy kipróbáljam a már agyon hypeolt Batiste márka termékeit is. 
Két kis kiszerelésű terméket tudtunk kipróbálni. Az egyik a classic típusból, míg a másik egy virágos illatú termék volt. Az a helyzet, hogy nagy elvárásaim voltak, méghozzá azért, mert tudtam, hogy rengetegen szeretik, szinte istenítik ennek a márkának a termékeit. Nem tudtam, hogy mennyire lesznek hatásosak a számomra, de reméltem, hogy nem kell bennük csalódnom. És az a helyzet, hogy valóban nem kellett :)
Eszméletlen jó volt használni, a korábbi próbálkozók meg sem közelítették ezt a terméket minőség és hatékonyság tekintetében. Csak ráfújtam a hajamra, kicsit beledörzsöltem a fehér port, és máris csodaszép és dús lett a hajam.
Szinte teljesen olyan volt, mintha aznap mostam volna hajat, nem pedig 2-3 nappal azelőtt. Nagyon tetszett a hatása, hogy könnyeddé és dússá varázsolta még az én lelapult hajamat is. Pedig higgyétek el, ezt igen nehéz megugrani az én vékony szálú és kicsit sem dús hajamnál. De ennek a csodának bizony sikerült, szóval le a kalappal előtte! :)
Ami a leginkább tetszett benne, az a jó illata volt. Nagyon tetszett a Classic enyhe, szinte semleges aromája, ami szerintem senki számára nem tolakodó, hanem mindenki számára tökéletes megoldás lehet. Míg a másik (a rózsaszín flakonos) nagyon virágos és gyümölcsös illatú volt. Ez ha lehetett még az előzőnél is jobban bejött, pedig nem hittem volna, hogy így lesz :) De mégis így volt. 
Két dologba tudok csak belekötni a termékek használata során. Az egyik az, hogy viszonylag nagy mennyiséget kellett a hajamra fújnom ahhoz, hogy a megfelelő hatást érhessem el, ez pedig  nem tölt el olyan túl nagy biztonsággal. Azért mégiscsak a fejbőrünket és a hajtöveket fújjuk le egy idegen anyaggal, na. A másik pedig az, amit minden hasonló terméknél elmondhatunk (sajnos): hogy a sötét hajon nagyon meglátszik. Ahogy befújod, igen erőteljes, fehér szín fogja meg a hajunkat, ami a dörzsölés után sem tűnik el teljesen. Nem mondom, hogy nagyon feltűnő, de azért igencsak meglátszik az én közel fekete hajamon. Szóval ez mindig nagy hátrány, mert nagyon oda kell figyelni, hogy a dörzsölést követően ne maradjanak fehér foltok a hajunkon. 
De ezek csak olyan apróságok, amiket az ember lánya elvisel a jó hatás kedvéért :)


Ti próbáltátok már a Batiste szárazsamponjait? Mit gondoltok róluk? :) Egyáltalán: használtok ilyeneket?

Gyönyörű szép napot,

Nóra

2 megjegyzés:

  1. Én a barna hajra valót próbáltam, de mindent befogott (párna, ruha...) így inkább egy színezetlent fogok kipróbálni. Egyébként nekem bevált a hatása.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira kár, hogy a sötét hajúaknak valók meg fognak... Úgy látszik, nincs tökéletes szárazsampon :)

      Törlés