2017. január 12., csütörtök

Sleek Matte Me folyékony ajakrúzs teszt

Nagyon izgatott voltam, amikor végre megláttam élőben is a Sleek termékeket, hiszen már annyit olvastam róluk! Most pedig végre ott voltak élőben, én meg nem voltam erre felkészülve és egyszerűen nem tudtam eldönteni, hogy mit is vásároljak az állványról, mert szívem szerint mindent kipróbáltam volna, de a pénztárcám annak nem nagyon örült volna... Szóval gondolkodtam, agyaltam, mígnem arra jutottam, hogy talán egy újabb rúzzsal nem tudok mellélőni, meg amúgy is nagyon menő a matt hatás, szóval miért ne? Ami egyébként tényleg nem volt egyszerű mutatvány, szerintem vagy fél óráig csak álltam ott, és nézegettem a termékeket, és próbáltam találni valamit, ami árban sem olyan vészes, és szükségem is van rá... Naná, mert egy újabb rúzsra feltétlen szükségem volt (IGEN, mert rá kellett jönnöm, hogy még nincs egyetlen matt hatású rúzsom sem). Nem is értem, hogy miért nem kész tervvel indultam neki ennek, mindezt simán kiküszöbölhettem volna azzal, ha előre eldöntöm, hogy melyik termékeket érdekelnek. (Ígérem, tanulok ebből, és legközelebb így megyek, amikor végre nem csak nézegetni akarom a Nyx állványt, hanem vásárolni is akarok róla.) 
De vissza a arra, hogy álltam ott, és nézegettem a színeket, válogattam, és hát amilyen sötét hangulatomban voltam, kiválasztottam az egyik csodaszép sötét árnyalatot, ami felkenve is jól mutatott (ez a 1040 Old Hollywood színárnyalat), szóval gondoltam, ez lesz az! Az első Sleek termékem! Izgatottan vártam, hogy kinyithassam a drágát, és feltegyem, kipróbáljam, hogy milyen is teljes valójában és hogy teljesít a hétköznapokban, immáron a saját tulajdonomban.
Nos, sajnos túlságosan is szerettem volna szeretni, talán ez lehet a baj, ugyanis közel sem lettem tőle olyan boldog hosszú távon. Gyönyörű színe van, ezzel nincs is probléma. Nehéz felkenni, hiszen egy sötét színről van szó, így ezen nem is lepődtem meg, viszont az, hogy extrán nehéz... Na, erre nem számítottam. Nagyon nehéz úgy felkenni, hogy ne legyen csíkos, hanem csodaszép egységes színt kapjunk. Jó, igen, tessék beszerezni egy normális rúzsecsetet, és probléma megoldva. Szóval ezzel is kiegyezik az ember lánya, ha cserébe valami szupert kap, hiszen azért ez csak megoldható. :)
Szóval sikeresen felkentem, jöhetett az ivás-teszt! Ezt egész jól bírta, egy-két pohár frissítőt simán kibír ez a matt folyékony rúzs, ami határozottan pozitív. Sőt, a puszi-tesztet is kibírta, ami szintén plusz pont. Száradás után bátran adhat az ember lánya egy-két puszit a párjának, nem fog meglátszani. Ez az egyik legjobb hír, mert szegény párom szerintem ezt az egyet nem szereti a rúzsokban, hogy fognak... :D Igen, valószínűleg az erősebbik nemnek nem áll olyan jól, mint nekünk :) Szóval ez teljesen érthető, éppen ezért nagyon örültem neki, hogy ezt ilyen jól teljesítette, mert utálom, amikor egy rúzst állandóan igazgatni kell, meg figyelni, hogy egy puszi után törölgessük le, hogy ne rúzsfoltosan mászkáljon az ember párja :)
Eddig szuperül teljesített ez a rúzs, és nagyon meg voltam vele elégedve, egy kicsit ugyan szárított, de aláhidratálással igazából nem problémás a dolog, viszont a kopása... Na, az nagyon csúnya, és erre nagyon figyelni kell, az a helyzet. Ez annyira nem jó hír, bár tény, ha az ember felkészül rá, és nem éri váratlanul, akkor könnyű orvosolni a helyzetet. De azért ha egy vacsorára mész, akkor inkább ne ezt a rúzst válaszd. Ez akkor jó, ha el szeretnél menni valahová, mondjuk egy moziba (ja, nem, ott a popcorn), akkor vásárolni a barátnőddel (akivel nem iszol mást, max egy kávét, és utána szigorúan megigazítod a rúzst). Szóval kicsit behatárolja a használatát, mert az a baj a kopásával, hogy olyan darabosan kopik. Jobban nem tudom fogalmazni, ilyen kis darabkák jönnek le, és csúnya lesz, mert a széle tökéletes marad, de egy-egy helyen teljesen lejön. Ez nagyon szomorú, és el is keserített, de nem annyira, hogy lemondjak a használatáról teljesen.
Összességében ez egy szuper rúzs (lehetne), mert iszonyú tartós és gyönyörű a színe, de figyelni kell a kopására és arra is, hogy megfelelően aláhidratáljunk, mert ez nagyon sokat ront a helyzeten.
Nektek mi a véleményetek róla? Próbáltátok már? Mit javasoltok beszerezni, amikor végre a Nyx állványhoz is eljutok? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése