2015. február 3., kedd

2015.02.03. és napsütés :)

Sziasztoook!

Ismét egy kis edzéssel jöttem Nektek. De előre leszögezem, ma nem kíméljük a kényes területeket! Az izzadás garantált, akárcsak az edzést követő jó közérzet és jókedv! :) Szerintem ma Fortuna velem volt, amikor nekiálltam kiválasztani a mai adagot, ugyanis mind a felsőtest, mind a popsi kényes területeit sikerült a lehető legjobban megdolgoztatnom. Én nem tudom, hogy mi lelt, de most egyszerűen képtelen vagyok normálisan fogalmazni, úgyhogy előre is elnézést kérek. De egyszerűen tökéletes volt a mai edzésem, ilyen jól már nagyon-nagyon régen éreztem magam. A zenék feldobtak, a mozgás után pedig ismételten eltökéltebb vagyok minden területen. Nem mondom, hogy elképzelhetetlennek tartom a napjaim mozgás nélkül, mert azért ott még nem tartok, de hogy most valamiért sokkal jobb kedvem lett utána, az biztos. Már kezdem érezni azokat a felszabaduló boldogsághormonokat, amiket úúúgy hiányoltam korában :) Szuper érzés, és kívánom Nektek teljes szívemből, hogy tapasztaljátok meg Ti is ezt az élményt, ugyanis ilyenkor az a bizonyos elhatározás még inkább megszilárdul bennünk, és az sem baj, ha folyik közben rólunk a víz, mert ez csak még inkább dob az élményen!
No, de lássuk is, hogy mivel "kínoztam" ma magam!
Ismeritek a hihetetlen rajongásomat a Tone it up lányok videóival kapcsolatban, és ma azt hiszem, meg is mutatom, hogy mi váltotta ki ezt belőlem. Nem elég, hogy a gyakorlatok egyszerűek, de még kellően el is magyarázza nekünk most épp Katrina. Arról nem beszélve, hogy hihetetlenül sok pozitív energiát közvetít már így a képernyőn keresztül is. Szerintem kijelenthetem, hogy a legjobb pillanataim az ő videói alatt találnak meg. Egyszerűen szuper, hogy látszik, hogy ő is néha kivan, de továbbra is biztosít minket róla, hogy meg tudjuk csinálni. Arról nem is beszélve, hogy elég néhány pillanatot a napsütéses tengerre vetnünk, és máris jobb a kedvünk tőle. Erre szerintem nálam még az is rátett ma, hogy kintről is beszűrődött egy kis téli napfény, amitől egyszerűen le sem lehetett törölni az idióta vigyort a fejemről. Szuper volt! Nagyszerű élmény, amit nem adnék oda semmiért sem!
Apró megjegyzés a videóhoz: én most egy félkilós kézre csatolható súllyal végeztem a gyakorlatokat, de ez kevésnek bizonyult még az én gyér izomzatomhoz is. Úgyhogy bátran vegyetek a kezetekbe egy kilósat, vagy épp egy literes ásványvizet, kinek mi van otthon :)
A másik videóban rátérünk a másik kényes területre, bizony-bizony popsi-comb környékére is muszáj dolgozni emberek! Anélkül hogy lesz szép kerek popsink és szép feszes combunk a nyárra? Hát sehogy, úgyhogy lássuk is a medvét! 
Ez egy nagyon kíméletlen edzés, én már most szólok előre! Az biztos, hogy nekem is nem egyszer fordult meg a fejemben, hogy én ezt most abbahagyom, mert ez bizony halálos! De végül csak mindig leküzdöttem magam, és sikerült megcsinálnom! Az előző figyelmeztetésem itt is érvényben van, az elején tessék legalább 1 kilós súllyal csinálni, különben irgum-burgum. Annyival simán lehet tolni, úgyhogy hajrá :) Hogy mit szerettem ebben a videóban? Úgy mindent. Azt, hogy érzem, hogy ég, hogy ott van, és hogy dolgozom rajta, hogy aminek nem szabad, az többé ne legyen ott. Csodálatos érzés, amikor tudod, hogy ott van, de képes vagy eltüntetni azt a fránya felesleget. Ez pedig engem ma megtalált, egyszerűen azt éreztem, hogy bármire képes vagyok, még ezt is végig tudom csinálni, és így is lett.
Úgyhogy szuper volt ez a két videó így egymás után :)
És még egy kis szolgálati közlemény így a végére: valószínűleg ettől a héttől kezdve nem teszem fel minden edzésemet a blogra, ugyanis általában bevált, hogy egymás után egy gyakorlatot kétszer végzek el a héten, így pedig nem szeretném ismételni magam :) Viszont az "űr" kitöltésére minden héten jövök majd egy-egy más témájú bejegyzéssel is.
Ti sportoltatok ma? Kipróbáltátok már valamelyik edzést a blogról?

Puszillak Titeket, Nocy :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése