2015. február 8., vasárnap

Elfogyott termékek #1

Sziasztok!

Nos, a múltkor már említettem, hogy valószínűleg egy új irányba is szeretnék kísérletezni, és remélem, hogy Ti is nyitottak lesztek erre is. Úgy vettem észre, hogy nagyon szeretitek a különböző, nem csak edzéssel kapcsolatos posztokat, úgyhogy ma belevágok az első, igazán beauty témájú bejegyzésbe! A múltkor már leírtam, hogy kik az én kedvenc beauty bloggereim (ezt a bejegyzést ITT találhatjátok), és hogy kik hatottak rám inspirálóan abban, hogy én is megpróbálkozzam ezzel a területtel. Most pedig egy poszttal fogom kezdeni, amely  talán számomra a legkedvencebb típus a bloggereknél. Méghozzá az elfogyott termékek listájával.
Úgy döntöttem, ha már ennyire szeretem én magam is az ilyen posztokat, akkor miért ne kezdhetném ezzel? :) Úgyhogy lássuk, hogy milyen termékeket fogyasztottam el az elmúlt időszakban, és hogy miként szerepeltek nálam!

Kamillás Baba testápoló
Én már jó néhány éve használom ezt a testápolót, és már kipróbáltam többször is minden fellelhető illatban. A leginkább a kamillás nálam a nyerő, úgyhogy ezt vásároltam újra a legtöbbször az évek során. Kellően gyorsan beszívódik, kellemes illata van és jól hidratálja a bőröm egész napra. Szeretem, hogy könnyedén és gyorsan eloszlatható a bőrön és hogy utána nem kell hosszas perceket várnom arra, hogy utána felöltözhessek. Nálam ő volt nagyon sokáig a biztos pont, mert nem irritált és mindig helyretette a száraz bőrömet.
Mindenkinek ajánlom, aki gyengéd de jól szuperáló testápolót keres. Természetesen újravenném, de most nem tettem meg, mert épp új kedvencet aratok, de ez már egy másik bejegyzés lesz. :)

Rival de Loop Pure skin pórustisztító tapasz
Nem is tudom megszámolni, hogy hányszor vásároltam már ezt a fajta segítséget magamnak. Alapjáraton az én bőröm nagyon szép és szinte mindig elkerülnek a pattanások is. Azonban miteszerből van elég az orromon, így azokkal muszáj kezdenem valamit. Ez a tapasz nekem bevált, amikor azt veszem észre, hogy nagyon elszaporodtak az orromon a fránya kis pöttyöcskék, csak kiveszek egyet, felteszem, és mindjárt jobb a helyzet. Ebből mindig tartok itthon néhány darabbal, és rendszerint olyankor vásárolom meg a Rossmannban, amikor éppen akciós, mert az ára sem rossz a kicsikének. 
Állandó kelléke az itthoni laboromnak, úgyhogy most is van benne itthon :)

Shauma Regeneráló és Ápoló hajápoló 
Ezt sajnos elfelejtettem lefényképezni, és szépen kidobtam a kukába az üres flakont, pedig mindenképp szerettem volna írni róla nektek. Hű társam volt ez a hajápoló a mindennapokban, és marha sokáig elég volt, pedig kenegettem a hajamra bőven. Alapjáraton valószínűleg ehhez az is hozzátartozik, hogy nincs olyan rengeteg és dús hajam, de még így is meglepő volt a kiszerelés tartóssága. Nagyon szerettem a könnyed, kókuszos illatát, így mindig jó befejezése volt ez a hajmosásnak. Általában a hajam közepétől vittem fel a hajamra, ami ennek köszönhetően puha és könnyen kifésülhető lett. Az én gubancaimat ugyanis ha már egyszer ott vannak, csak ollóval lehet igazán jól eltávolítani. De szerencsémre erre nem volt szükség, amíg ezt használtam. Bármikor újravásárolnám, ha szükségem lenne egyre, azonban most újabb hajápolóval kísérletezek, mivel ezen a területen szerintem időközönként nem árt a váltás (ahogy mindenhol máshol sem). Mindenki érzi, mikor telik be valamivel a szervezete/bőre/haja. Na, nekem ennél most telt be, mert már alig vártam, hogy valami újhoz nyúlhassak.

Adidas Smooth tusfürdő micro gyöngyökkel
Ezt a tusfürdőt egyszerűen imádom! Sőt nem is, IMÁDOM, így nagybetűvel. Komolyan mondom, életem egyik legjobb, edzés utáni tusfürdője lett. Az illata nagyon kellemes, jól felfrissít, és a radírozó golyók is pont elég mennyiségben és nagyságban vannak jelen a tusfürdőben. Számomra teli találat, egyszerűen nem tudom már elképzelni nélküle az edzés utáni zuhanyzást. Viszont ezt kiemelném, hogy nem ezt használom minden nap, csupán edzés után szeretem, mert olyankor amúgy is magasabb tisztítást igénylek, ez pedig megtestesíti azt, amit kell. Jól tisztít, radíroz, kellemes az illata, és emellett még elég krémes is.
Hogy újravásárolnám-e? Naná, már meg is tettem, hiszen akciós volt a Rossmannokban :)

Nivea aqua effekt hidratáló nappali arckrém UV védelemmel
Nagyon szerettem ezt az arckrémet használni. Meg kell hogy mondjam, a döntésben egy minta volt a segítségemre, amit egyszer még az egyetemre menet nyomott a kezembe egy hostess lány. Egy darabig csak rakosgattam jobbra-balra, majd egyik nap felkentem az arcomra. Másnap pedig már mentem is a boltba, hogy megvegyem. Nagyon szerettem, hogy puhává és hidratálttá tette a bőrömet, engem nagyon jól kisegített a hidegebb, szellős napokon is. Az illata sem túl tolakodó, szerintem az a szokásos, Nivea illat, ha lehet azt mondani :) Szerintem ez elég jellegzetes, úgyhogy ez mindenkinek elárulja magát.
Hogy újravenném-e? Igen! Már újra is vettem, akkor amikor még csak a fele fogyott el, úgyhogy továbbra is ezt használom :)

Mit gondoltok a termékekről, amikről írtam? Próbáltátok már valamelyiket? Vagy úgy egyáltalán: tetszett a bejegyzés, jöhet a folytatás? :)

Puszillak Titeket, Nóra

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése