2016. január 27., szerda

Tone it up kihívás 2. hét

Elérkezett a drága kihívásom második hete! Aki esetleg lemaradt volna az első hetemről, az ezen a
linken olvashat róla. Nem volt egy könnyű hét az első sem, de az tuti, hogy ez még durvább lesz. Nagyon örülök neki, hogy belevágtam, és hogy immár a második hetem bejegyzését írom nektek. Ez ugyanis azt jelenti, hogy nem adtam fel, nem mondtam le róla, hanem dolgozom érte :)
És hogy pontosan mit is fogok követni? Ezen az oldalon megtaláljátok a heti előirányzott edzéstervet a Tone it up lányok jóvoltából (áldom is érte őket, hogy ezt a csodát megalkották nekünk). Én persze biztosan most is fogok rajta változtatni, formálni, de majd kiderül, hogy milyen módon, úgyhogy vágjunk neki a hétnek!

Hétfő
A hétfő nálam most kimaradt. Nem fogok mentegetőzni (pedig megtehetném, és jaj, mennyire, de mennyire vonzó ez az alternatíva), nem akartam kihagyni, de egyszerűen annyi tennivalóm volt, hogy nem maradt időm az edzésre már. Ez szomorú, és tudom, hogy mindig azt mondják, hogy csak arra nincs időnk, amire nem szeretnénk hogy legyen, de ez most vis major volt, na :D Nem egy film kedvéért vontam meg magamtól az edzés csodáját, hanem más egyetemi teendők miatt (igen, vizsgaidőszak kellő közepén, de nem, nem vizsgából kifolyólag:D).

Kedd
Nos, mivel a hétfőt ennyire elbénáztam idő terén, ezért ma nem riadtam vissza attól sem, hogy este kilenc órakor vágjak neki az edzésnek. Ekkor volt rá időm, így hát belevágtam. Nem akartam, hogy az előző napi edzés teljesen kimaradjon, így a két nap mixe adta a csodás edzésemet mára.
Először egy könnyebb, átmozgató torna került sorra, ami mint körülbelül az edzés felénél leesett, teljesen megegyezik az első hét egyik edzésével, tudjátok, azzal, amit pdf-ben kellett letölteni. Így esett az, hogy rájöttem, hogy ez bizony így egyedül, önmagában nem is olyan durva, mint ahogy egy rövidebb után, második fogásként tűnt. Kezdek élni a gyanúperrel, hogy nekem már plusz 10 perc is komoly problémákat okoz... Hajjaj, állóképesség, várok rád, méghozzá nagyon! 
Minden esetre nem írnám le még egyszer a véleményem, azt el tudjátok olvasni a korábbi bejegyzésben, de egy tuti: én most jobban élveztem, mint múlt héten :D


A második fogás a mai napon egy kettlebelles edzésterv volt. Ez persze egyértelműen több sebből vérzett, hiszen egyrészt jött vele együtt a második videó átka, tehát hogy megviseltebb voltam, és szívem szerint igazán megkérdeztem volna őket arról, hogy ezt mégis hogy gondolták :D Viszont ennél is nagyobb problémát okozott az, hogy nekem sajnos még mindig nincs kettlebellem. Tudom, tudom, lehetne, nem egy túlzottan nagy kiadás... de egyszerűen erre még nem sikerült beruháznom. Mindig vannak fontosabb és sürgetőbb dolgok, amiket meg kell vásárolnom (például egy hatodik póló vagy egy harmadik csizma). Így hát maradtam a jól bevált alternatívánál: helyettesítem a drágát két darab súlyzóval. Nem teljesen ugyanolyan, meg néha nehezebb fogni, de legalább megcsináltam, és ugyanúgy (vagy majdnem ugyanúgy) a gyakorlatokat. Amik egyébként számomra eszméletlen nehezek voltak (de hogy ennek mi az oka - a rossz állóképességem, a második videó átka, vagy az hogy tényleg durva -, az azért igen kérdéses így magamból kiindulva). No, de maradjunk annál a verziónál, hogy úgy kezelitek a mondandómat, hogy ezeket számításba veszitek. A videó felénél konkrétan azt hittem, hogy mindjárt vége, erre megmozdítom az egeret, az a szörny meg mit mutat? Hogy még a fele vissza van, jaj, angyalom, nem úgy van az! De az tuti, hogy a fenekünket jól megtornáztatja, úgy is mondhatnám, hogy így születik a formás, kerek popó :) Nagyon tetszettek a gyakorlatok, mert egyszerűek voltak és mégis teljesen hatásosak. Szóval az tuti, hogy a  kihívás után is szívesen veszem majd elő ezt a csoda kis videót :)


Szerda
Igen hamar el is érkeztünk a hét harmadik napjához, ezzel együtt pedig a hét második pihenőnapjához. Ma ugyanis hazautaztam, aminek az az eredménye, hogy edzeni nincs idő, hiszen alig találkozom az itthoniakkal, így egész délután és este beszélgettünk. Délelőtt pedig tanultam, szóval talán bocsánatos bűn, hogy elmaradt a mai edzés, no, majd holnap! :)

Csütörtök
Nos, ugyan még mindig itthon vagyok, de ma már nem menekülhettem, ugyanis a délután sütött kakaós csigát valahol le kellett dolgozni, így hát belevágtam a mai adagba :)
Meg kell mondanom, hogy ez egy kemény 20 perce volt az életemnek :D Én nem tudom, hogy ezek a lányok hogy bírják, de én majd meg haltam, nem hogy még mosolyogjak is. De tényleg. Ez egyszerűen brutális! Mi a fene?! Értem én, hogy ezzel készül a nyári bikini alak, de naaa :D
Szóval igen, egy kicsit bedurvultak a dolgok, én pedig nagyon kikészültem a mai nap. Tuti, hogy a csigák az okai, de nem baj, vállalom. Imádok sütni, szóval muszáj volt most is, hogy egy kicsit kikapcsolódjak :) Viszont az biztos, hogy megérte végigcsinálni az edzést, mert olyan hasizmot villantottam utána, hogy arra még én is elismerően pislogtam majdhogynem. Nem tudtam, hogy ilyenem is van, szóval megörültem neki. A párom erre azt mondja mindig, hogy ez a fonott kalácsom :) Még gondolkodom, hogy kerüljön-e be esetleg az erről készült kép a bejegyzésbe (vagyis a végére), de majd hét végére eldöntöm, hogy fel merjem-e vállalni :D Ez után a mai után azt hittem, hogy nem leszek feldobva, de azt hiszem, hogy a látvány kárpótolt a nehézségért. Tudom, hogy ma egy kicsit csapongó vagyok, de ígérem, a holnapi napnál valami értelmesebb hozzáfűzni valóm is lesz a videóhoz is! A lényeg: második nap a héten pipa, én pedig kivagyok!


Péntek
Úgy tűnik a héten az a mottóm, hogy minden edzés után jöhet egy pihenőnap, ugyanis ma ismét lazítottam, és inkább egy kicsit beszélgettem a barátaimmal, minthogy teljesen széthajtsam magam, na majd holnap is lesz nap! :)

Szombat
A héten a harmadik nap következik, ami szerintem megint egy egész jó arány, főleg akkor, ha azt nézzük, hogy akárhányszor csak edzettem, mindig kivoltam utána. Ez nincs most sem másként! Néhányszor majdnem feladtam, de azért csak leküzdöttem én azt a fránya lustaságot és erőtlenséget. Jöjjenek csak azok az izmos, tónusos végtagok meg úgy egyben  mindenem legyen ilyen! :)
A mai nap teljesen nem az eheti anyagból dolgoztam, hanem előkerestem a múlt heti egyik kimaradt napot, ugyanis azt mindenképp meg szerettem volna csinálni. Ezen a napon ugyanis először ezt a gyakorlatsort végeztem el. Mind a 4 gyakorlatból 20-at-20-at csináltam, ezt három körben. A harmadik gyakorlatnál volt minden alkalommal a holtpont. Eszméletlen nehéz volt a gyakorlat, de úgy voltam vele, hogy muszáj megcsinálni, akárhogy is, de muszáj. Jól megdolgoztatta a karizmaimat ez a gyakorlatsor, úgyhogy remélem, hogy lesz eredménye, és néhány hét vagy hónap múlva már csak azt fogom nézni, hogy jéé, hová tűntek azok a löttyedések onnan?!
A második felét vártam a leginkább, hogy őszinte legyek. Ez ugyanis most egy kis jóga volt, amit én nagyon kedvelek. Igaz, még igen kezdő vagyok, nem is jógáztam sokszor, de ahányszor próbáltam, mindig megállapítottam, hogy ez nem olyan könnyű, mint amilyenek tűnik. Ez a videó egyszerre volt pihentető és sok türelmet kívánó. A lassan kivitelezett mozdulatok segítenek abban, hogy egy kicsit belülre összpontosítsunk és lassítsunk. Túl gyorsan végzünk mindent a napjaink során, így most megmondom őszintén, hogy nehéz volt egy kicsit visszavenni. De végül sikerült, ez pedig eszméletlen jól esett :) Remélem, hogy ti is kipróbáljátok majd! :)

Vasárnap
A vasárnap ismét a pihenés jegyében telt, ugyanis egyszerűen nem vitt rá a lélek, hogy megmozduljak. Szerintem ismeritek az érzést, amikor egyszerűen képtelenek vagytok arra, hogy kikeljetek az ágyból vagy hogy akármilyen produktív munkát végezzetek. Nos, a vasárnap nálam pontosan ilyen volt :)
Jövő héten folytatása következik!

Remélem, velem tartotok legközelebb is. Ki csinálja még a saját kis kihívását? :)

Gyönyörű szép napot,

Nóra

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése